Någon mer än jag som har helgkänsla?

Denna vecka blir så kort-eller lång beroende på hur man ser det. Det är ju liksom redan helg då P. är ledig imorgon och ända till tisdagmorgon.

I påsk händer det en massa grejer, bla fika med min barndomsvän, träffa en annan gammal vän som hälsar på  i stan. Hon har ännu inte sett A. så det gör det ju extra roligt att de två nu får träffas! Sen ska vi ha parmiddag på fredag, vilket ska bli sååååå trevligt. A. ska sova borta för andra gången i hans liv, vilket nog är jobbigare för mig än han. Lördag hoppas vi att vädret håller sig någolunda bra för då ska hela storframiljen samlas ute på föräldrarnas stuga.

Med andra ord vet jag inte hur mycket tid till bloggande kommer att finnas.....

Meningen var att jag skulle lägga ut en bild på mina två (!) påskpynt, men jag har inte hittat igen dem. Borde ju vara lätt eftersom de är så få, men tyvärr är det motsatsen......

Men sååååååå....i sista stund: Ta-daaaaaaaaaaaaaaaaaaa

image72

Ett är mitt och ett är P:s
Gissa vems som är vems! :D

Glad påsk alla bloggvänner och tack för alla kommentarer jag får! De värmer mitt hjärta ska ni veta!
///Frida

Kommentarer
Postat av: Mamms

Det var en kyckling som hette Gullefjun... Har samma problem varje år - påskpynt. Jag har ju inte så många som du vet!! Syns imorgon! Tror Emma ringer till dig precis NU för att bestämma tid!
Kram

2007-04-04 @ 20:51:10
Postat av: saravillfara

Om du inte hinner blogga så mycket mer, så passar jag på att önska dig och din familj en trevlig påsk redan nu. Det låter som om ni kommer att ha fullt upp med trevligheter :)
Glad påsk!

Postat av: Thea

Låter som om ni (liksom mej) kommer att hinna med en hel del under helgen.

En riktigt rolig och skön påskhelg önskar jag dig!
Kram

2007-04-04 @ 21:50:53
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Crazypil

haha coola!

2007-04-04 @ 22:40:04
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Maria

Den stora är P`s.
Den lilla är din???
Jag brukar kunna sånt här!!
Jo. Stay Friends hette det nog....
Ska ringa dom på må. o be dom avregga mig...Hihi...bara som en markering...I dont like...
Ha en skön Påsk!!! Kram!!!

2007-04-04 @ 22:50:54
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Karolina

Hmm, såg en liknande hemma hos din mor, dvs den lilla hönan.. så den tror jag e din..
Täntke bara passa på att önska glad påsk å ha en underbar helg! själv åker jag till gbg imorgon bitti.. Kram

2007-04-05 @ 09:46:17
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback