You light up my life!

Jag har sedan en period tillbaka suttit och i smyg läst andras bloggar, mycket tack vare tips från min mamma som otroligt nog hittade hit långt före mig. Några personer, vars bloggar jag kikat i,  finns redan nämnda i mitt första alldeles egna inlägg på denna bloggsida.
Har svårt att fatta att jag bara började för några dagar sedan!

I allafall så känner jag än inte till om det finns några oskrivna regler här, såsom att man bara får länka till personer man känner eller så. Jag har idag gjort valet att göra länkar till människor vars bloggar jag så här långt uppskattat och/eller inspirerats av bara för att jag hoppas att andra ska hitta dit, om de mot förmodan inte gjort det än. Om någon känner att jag gör fel, så meddela mig.
Jag tar absolut inte illa upp i sådana fall!

Finns ju så otroligt mycket att läsa, så jag betar av lite i taget. Har ju dock en liten att ta hand om så tiden är något begränsad helt enkelt.

Angående att inte veta hur det fungerar här så kan jag nämna att jag insåg bara för någon dag sedan att man kunde svara på kommentarer på sin egen sida, så lite trög är jag allt! Vet ibland fortfarande inte om jag egentligen borde svara på den skrivandes sida, men det lär jag väl lista ut så småningom.

Dags att nanna kudden som en vän till mig brukar uttrycka det.

Till alla som kikar in här, tack för att ni lyser upp mitt liv med inspiration, vänlighet och frågor.

Light up my life
Foto: Privat
Föreställer "Livslust" som tillverkas på Heta Hyttan
(
http://www.hetahyttan.se/)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fräck lampa/lykta!

Postat av: Mia

Hejsan. Här är en till som smygläser bloggar, hittade hit genom Vickes sida som jag besöker nästan varje dag. Är en utflyttad norrbottning som oxå är hemma med en liten. Tycker att du har en fin och lättläst blogg och kommer att besöka dig igen. Hoppas att ni får en trevlig dag./Mia

2007-03-01 @ 09:52:41
Postat av: Emma

Jag älskar livslust! Min står tänd varje kväll och lyser upp min vardag!

2007-03-01 @ 14:05:25
URL: http://emmabogren.blogg.se
Postat av: Thea

Men vilken fin lampa, en sån vill jag ha!

2007-03-01 @ 16:41:02
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Thea

Glömde ju en sak som vanligt :)
Tack för länken till mig!
Nu ska jag ta mig en titt på Hetahyttans sida.

2007-03-01 @ 16:43:10
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: mamma

Gissa vad jag hade tänkt skriva om idag???????????? Tog bilden igår - är vi lika eller?
Jag ska fixa med länkar också så snart jag hinner.

Kram

2007-03-01 @ 19:07:21
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: mamma

Tänk att jag hittade alla fina bloggar före dig - är du imponerad nu!!!!
Jättefin bild!
Kram

2007-03-02 @ 12:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback