Bröllop nr 1

♥Tjingeling!♥

Kastar in en rad så här på söndagskvällen.
Bröllop igår.
Var trevligt. mycket tack vare nyfunna bekantskaper som gjordes.
Vi var ändå hemma relativt tidigt, kring halv tolv. Trötta som bara den!

Sången gick ganska bra. Varje gång jag tittade på brudparet höll det på att sk*ta sig.
Mycket för att bruden höll på att börja gråta,för att sedan titta bort och le.
Hon avslöjade i samband med att presenten från oss öppnats att hon inombords sjöng
"Helan går" för att inte börja gråta. Haha!

Presenten var denna, texterna till de valda låtarna, samt bilder på brudparet inramat.

image230


Ber om ursäkt för bildkvalitén, tog kortet igår bland alla gästerna.
De måste ha trott jag var knäpp.
Ge bort nåt och sedan ta kort på det. Sååååå högfärdigt!

*--*


Sonen sov över hos syster med familj, och han verkar ha haft det precis hur bra som helst.
Fick till och med bada badkar (vi äger inget dylikt) och drack själv till maten.

Idag har han stått utan stöd själv.
Mamma (läs:jag) hade lite gotta han ville smaka och han viftade med först en hand,
släppte sedan soffan för att vifta med båda händerna och parerade samtidigt  med kroppen.
Stod säkert i fem sekunder, nuddade soffan med magen, och stod sedan självi fem sekunder till.

Stort!

*--*

Pissvädret (ursäkta uttrycket, men det ÄR verkligen ett dylikt väder, fast nu regnar det dock inte) fortsätter, så jag har ej tagit mig ut för att ta foton på altanframgångarna.
Ska försöka göra det imorgon.....

*--*





Text och bild: ©fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Han lär ju sakna den trygga härden från igår....

2007-07-08 @ 22:13:52
Postat av: Fridasfunderingar

Anna: Det ÄR ju iofs sant......

Postat av: Lisa

Vad härligt att höra att hon uppskattade presenten!

2007-07-09 @ 04:22:58
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Karin

Vilken bra present, skönt att det gick bra att sjunga också. Visst är det kul när man märker hur ens lille helt plötsligt börjar kunna saker!

2007-07-09 @ 17:01:51
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Mona

Vilken fin present!!! Hoppas du snart får nåt liknande. . .

2007-07-09 @ 21:53:53
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Underbar present. Och JÄTTESTORT att stå utan stöd, jag kommer ihåg när det hände min äldsta. Det var magiskt!

2007-07-10 @ 10:03:51
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Fin present! Och så bra gjort av dig att sjunga på bröllopet!

2007-07-10 @ 20:33:26
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Vicke

Kan man få en bättre present än vacker sång som gör ens dag ännu mer speciell, superbra present!
Kram

2007-07-10 @ 22:01:38
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Läna

Jag vill höra dig sjunga!!!

2007-07-11 @ 10:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback