En trött Fridasfunderingar är tillbaka

Hejsan vänner!


Oj vilken fantastiskt rolig, men intensiv, helg jag har haft.
Jag är helt sluuuuuuuut!

För det första så är jag ju inte van att vara arbetstrött längre, bara mammatrött.
Två olika saker måste jag säga!
Har träffat på så otroligt många trevligt människor i helgen så det är nästan inte sant.
Längtar faktiskt lite till Summer Games nästa år!

Lördagen var jag på möhippa. Det var också otroligt roligt.
Så roligt så jag glömde ta kort.
Eller.
Jag glömde ta med mig kameran överhuvudtaget........ :(
Jag kan dock avslöja att jag hittat ett stor VILL HA, och det handlar inte om inredning utan Singstar.
Jag grabbade micken och släppte i princip inte från mig den på två timmar. Vi sjöng i lag, nyktra vs onyktra, och då jag tillhörde den med färre, dvs den första, så fick vi sjunga flera gånger. Inte gjorde det mig nåt.
Fast det var svårt! Svårare än jag trott faktiskt.

Svårast i helgen var dock att vara från min lilla kille.
Fredag när jag kom hem, och inte sett honom vaken sedan torsdagmorgon, så fick jag kalla handen.
Han som brukar vara mammig, var pappig, och jag fanns inte alls. Det var jobbigt!
Lördag morgon var han dock som vanligt, och hade väl glömt bort att mamma "svikit" honom. Skönt!


Jag har hunnit med att bli utmanad av
Thea också, och den är antagen, fast jag gör den senare i veckan.


image226



Dags att landa efter helgens bravader-och kika in hos er andra!





Text och bild: ©fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Vildängel

Vilken otroligt vacker bild!!!

Postat av: EVA

Wow vilken bild !
Och jag vet hur det känns när kidsen inte ser en...men det brukar gå över ganska fort !
KRAM EVA

2007-07-02 @ 10:11:53
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: karolina

Vem är det nu som ska gifta sig? trevligt att du hade en underbar helg.. nu är det inte länge till semester! ljuvligt.. kram kram!

2007-07-02 @ 19:16:48
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Anonym

Visst är singstar roligt?!!!Vi var på en 30årsfest i våras och jag är helt såld på det! Visst är det en partyhöjare!?*kram*

2007-07-02 @ 19:17:18
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Karin

Vad kul Frida att du verkar vara så glad över helgen! Skulle också vilja pröva "Singstar", det verkar faktiskt vara kul.

2007-07-02 @ 19:44:50
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Vicke

Härlig bild och helg !
Kram

2007-07-02 @ 23:26:05
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback