Utmaning:Lista

Tjingeling!

Jag har blivit utmanad av
Thea, och jag kan ju ALDRIG  oftast inte motstå en utmaning.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När vi hämtade hem A. från farmor och fick ett leende när vi kom in!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov faktiskt. Skönt!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Nattade A.
Det sista du sa högt?Jag ställer det på bordet. (gav sambon som håller på med altanen ett glas vatten)
Det senaste någon sa till dig Ok (sambon)
Vad har du druckit idag? Vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt? .Tacos. MUMS!
Vad var det senaste du köpte? Matvaror på ICA.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt och varmt!
Godaste glassmaken? Beror på humöret, men oftast någon med choklad på eller i.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Givet.
Sover du tungt? Olika.
Drömmer du mardrömmar? Japp. Drömmer varje natt, fast har sällan mardrömmar.
Trivs du med ditt jobb? Hmmm....räknas mammaledighet som jobb?
Favoritklädsel? Mjukbyxor och linne.
Favoritlåt just nu?  Oj vad svårt...får jag bara välja en???? Grace Kelly är iaf en av dem.
Vad ser du om du tittar till höger?  Garderober, en säng, provisoriska väggen....
Vad gör dig glad just nu? Att sambon jobbar så bra på altanen!
Vad ska du göra härnäst? Se på tv, antingen Ms Marple eller dokumentär om Harry Potter.
Höger el vänsterhänt? Vänsterhänt
Humör just nu? GLAD!
Favoritgodis?  Chioklad, choklad, choklad. Sa jag choklad? Jag gillar choklad!
Kläder just nu? Shorts och linne
Sommarplaner?Umgås med familjen, alla jag gillar, fara på bröllop, hjälpa till med renoveringen.
Hur många kuddar sover du med? Två. Fast P. anser att en är ett Nassesubstitut. Jag tror han har rätt.
Spelar du ngt instrument? Förutom fåntratt? Piano kan jag klinka på annars.
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Att de omkring mig mår bra.
Är du kittlig? Nåt så fruktansvärt hemskt kittlig...det är hemskt!
Snarkar du? Å inte det! Fast jag "andas högt" enligt sambon
Stjärntecken? Jungfru
Äckligaste insekten? Hmmm....mest irriterande är då mygg, fast knott är jag rädd för. Är allergisk!
Stökigt el välstädat? Helst välstädat, men jag hatar att städa. Blir ofta ett moment 22 för mig....
Längtar du mest efter just nu? Att A. ska sluta gnälla och somna för det behöver han.

image228

Ja, det var lite om mig.
Ska ta hand om A. nu, så han inte tycker jag är en dåligt mamma.

Antar att de flesta gjort denna nu, men en vet jag INTE har det.
Karro, du är härmed utmanad!


Vi ses!



Text:och bild: © fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: karolina

tack så mkt, ska försöka få det gjort idag.. eller imorgon.. kram kram, nu ska jag snart trippa till jobbet.. *gäsp*

Postat av: Vicke

Så roligt att läsa lite mer om dig:)

2007-07-05 @ 22:39:46
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: EVA

Oj så kul att få veta lite mer om dig ! Kul med en till jungfru...
Ha en underbart härlig helg !
JÄTTE-SOMMAR-KRAAAMAR från EVA !!!

2007-07-06 @ 10:11:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback