Abstinens

Helgen har bjudit på väldigt trevliga sammankomster, såsom tjejmiddag med mamma och syrrorna i fredags och födelsedagskalas för sambon på lördagen.

Sitter här med akut sockerabstinens då det blivit hemskt mycket av det goda hela helgen, förutom idag då jag hållit emot.....och till och med varit och tränat.
Jag trodde att jag var den enda Pitebon som var puckad nog att ge mig in i ett gym första dagen vi har riktigt sommarvärme, men det fanns ett par till. Ungefär tio stycken.

Sedan var jag och lillkillen min på fotboll i finvädret. Hans första livefotbollsmatch dessutom.

Jag har fått färg idag. Ja, det inbillar jag mig i alla fall, och det finns ingen hemma som kan påstå motsatsen.

Ang mitt förra inlägg om mina "usch-saker" så har jag kommit på åtminstonde en till. En ORDENTLIG Usch-sak. Får man göra fler än ett inlägg på detta tema?

Känns lite riskfyllt då alla får se hur jag egentligen har det hemma, eller rättare sagt, alla aspekter av hur vårt hem är.Ska fundera lite på saken.

Nu kallar sängen snart!

Vi hörs!

image195

På kalaset i lördags bjöds bland annat på "Sommarkaka".
Mycket passande med tanke på det härliga vädret vi har just nu!




Text och bild: ©fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det kan vara lite svårt att hålla igen när det är mycket grill och fika såhär när det är fint väder ute. Jag brukar också göra sommarkaka, mycket gott!

Postat av: Fanny

Ååh sommarkaka, sådant saknar man är ska du veta, förra veckan bakade vi lussebullar bara för att få ltie sverigestämning! Självklart ska jag prata lite amarinja för dig när jag kommer hem! Tack igen för en underbar blogg! Vi ses snart!
Kramar från afrika

2007-06-04 @ 14:41:45
Postat av: Liza

Mums! Tack för senast och yes, vilket gott fika!!
Kram!

2007-06-04 @ 16:25:23
Postat av: Fridasfunderingar

Karin:Skönt att höra att jag inte är den enda som får kämpa ibland!
Fanny:Det finns kvar än så länge i alla fall. Kika förbi när du kommit hem så får du en bit! Kram!
Liza:Tack själv!!!Kram!

2007-06-04 @ 18:14:04
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback