Snart midsommar!

Hejsan!

Tack för alla fina kommentarer igår, de värmde!
Är tung i huvudet, täpp i näsan och har obehag i halsen.
Mår faktiskt inte så bra alls, men jag ska ändå fira midsommar om jag säger så.
Ja inte idag då, men imorgon (så dålig är jag inte att jag inte vet vilken dag det är)

Ska snart ner på lillica och handla så jag kan bidra med vårt till knytkalaset som kommer att hållas på föräldrarnas stuga.

image199

*--*


I veckan firade jag och sambon vår åttaårsdag.
Oj vad tiden går fort!
Svärmor tog hand om sonen och vi åt först trerättersmiddag på Golden Dragon. MUMS!
Sedan såg vi Oceans 13 på bio. Den var okej, sämre än 11:an och bättre än 12:an.
Trevligt att få göra någonting bara vi vuxna iaf!
(För de nyfikna: Det blev inget frieri.)

*--*


Gårdagen låg jag i pyjamas heeeeela dagen.
Sambon tog med sig sonen till svärmor då det skulle fixas med lite grejer där.
Konstaterade att det var, håll i er:
första gången jag var ensam hemma sedan A. kom till världen.
Kan väl lätt säga att det var på tiden efter snart nio månader.
Har ju haft mycket egentid, men då farit bort, inte varit ensam hemma.
Det var sköööönt att bara slappa hemma!
Låg i pyjamas och såg de sista inspelade avsnitten av den eminenta serien "Lois och Clark".
Har ju en liten crush på
Dean Cain.
En vän hade alla avsnitt inspelade på VHS och när A. föddes så fick jag i present dessa avsnitt överfört på DVD skivor så jag har knogat och sett dem av och till. Stor tack, fru Lejon! :D

*--*






Hoppas ni alla få en fin midsommarhelg!!!!





Text och bild: © fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Ha en fin midsommar helg och krya på dig!

Postat av: Vicke

Trevlig midsommar och hoppas du mår bättre i morgon!

2007-06-21 @ 23:35:44
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: saravillfara

Krya på dig, och ha en fin midsommarhelg.
Grattis till 8-årsdagen i efterskott :)

2007-06-21 @ 23:51:46
URL: http://saravillfara.blogg.se
Postat av: Karin

Glad midsommar Frida! Hoppas du känner dig piggare.

2007-06-22 @ 06:55:38
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Lisa

Krya på dej, se till att nån tar hand om dej ordentligt och ha den bästaste av Midsomrar!*krya-på-dej-kramar kommer i massor!*

2007-06-22 @ 10:07:38
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Krya på Dig. Sommarförkylningar är inte kul.

2007-06-23 @ 17:44:01
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback