Vår och sjukdom

Hej alla därute!

För tredje dagen i rad lyser solen upp himlen och jag vill faktiskt inget hellre än att gå ut och gå.
Får nog skippa det idag då A. har feber. Fast hittills har han varit precis hur trevlig som helst.
Till och med legat på golvet och charmat sin mamma fullständigt!
Nu tar han sig dock en välbehövlig tupplur, och jag passar på att surfa en stund då jag kanske inte hinner sen beroende på måendet hos min lilla kille.

Ville mest önska alla en fin dag!

image40

Säkert vårtecken: Vår hängränna läcker....

image41
....och från taket drippelidroppar det ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Thea

Men vilken bild med droppen, impad!
Såå skönt att det är vårväder!!
Hoppas A. inte blir sämre. Kram på er!

Postat av: madde

åh vad mysigt med vår. Bara trist att A har gått och blivit sjuk :/ Hoppas allt gick bra igår och är det något mer du funderar över är det bara att slå en pling. Kram!

2007-03-14 @ 13:07:05
Postat av: mamma

Men är lille A febrig??? hoppas att det går över snabbt bara. Inte kul med läckande hängrännor - nu blir P. inte glad.
Snygga bilder!!!
Kram

2007-03-14 @ 19:11:58
Postat av: Chrissie

Vilka fina bilder! tråkigt med alla dessa förkylningar som är nu.. hoppas på snar bättring hos er.
Trevlig kväll, Chrissie

2007-03-14 @ 20:08:18
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: stina

Hoppas att han får må bättre snart. Kram Stina

2007-03-14 @ 21:05:27
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Karolina

Kan meddela att jag har sett blommande krokusar i Göteborg.. så vackert! å solat ute på lunchrasterna..

2007-03-15 @ 12:23:29
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback