Bortresta!

Hejsan, svejsan!
Första helgen jag tagit bloggledigt. Orsaken stavas:B-o-r-t-r-e-s-t!
Ja, inte långt, utan till Piteå Havsbad.
Det var stor fest arragerat av sambons fackförbund.
 Vi övernattade i hotellrum, hann med att bada i Äventyrsbadet (därav att jag var ute i god tid med bikiniinköp-nöden har ingen lag), skratta, se på en Abbashow, äta god mat (framförallt hotellfrukost) samt umgås med trevliga människor. Vi hade t o m bastu på rummet, men tyvärr hann vi rätt och slätt inte nyttja den.

Pite? Havsbad




Det var trevligt att "fara bort" bara vi två, men oj vad vi saknade vår lillkille (som förövrig knappt vill se åt mig när vi hämtade honom, IGNORERAD BLEV JAG).
Det gick dock över när vi väl kom hem för han har varit så gosig! *blir varm i hjärtat*

Vad som hann hända medan vi var borta?
 Tand nummer fyra började titta fram. Oj vad fort det går!

Kommentarer
Postat av: Vicke

Låter som en riktig toppenhelg!!

2007-05-13 @ 23:07:31
Postat av: Thea

Så härligt att få åka bort en några dagar och bara vara "vuxen".

Ha en bra måndag, själv har jag bråttom till Öppna förskolan nu, så jag borde inte sitta här egentligen...

Postat av: Mamms

Har han hämtat sig lill-killen ännu efter helgens besök???
Kram

2007-05-14 @ 18:38:48
Postat av: Fridasfunderingar

Vicke: Oh ja! Det var det!
Thea: Det var riktigt skönt att få ladda vuxenbatterierna. Blir en bättre mamma då helt enkelt!Skoj med öppna förskolan, var det bra idag?
Mamms: Jag tyckte han var gode utvilad redan igår! Jag tror han vill bo hos er fler gånger, vad gör ni i helgen? *skrattar och blinkar med ena ögat*

2007-05-14 @ 18:41:59
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: saravillfara

Men så härligt att få åka iväg och må gott! Och minst lika härligt att komma hem och träffa lilleman igen ;)

2007-05-14 @ 19:36:35
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Postat av: Mamms

Sorry! Gamlingarna måste vila denna helg - orken tryter och jag ska sitta i gungstolen (kom just på att jag ingen har!!) och lyssna på Wahlströms eller Eagles!!!
Kram

2007-05-14 @ 22:51:10
Postat av: EVA

Vilken härlig helg ni haft...hmmm min dotter var också på badet i lördags och såg Abbashowen. Hennes sambo hade firmafest ( Futurum )där och de var npg rätt många...

Kram Eva

2007-05-15 @ 09:23:11
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Sara:Precis så var det! Synd bara att lilleman inte var lika imponerad ;-)
Mamms: Hahahahahaha!Pappa kanske kan bygga en? Kram!
Eva:Vi var väldigt många där, flera olika företag som hade firmafest den kvällen! :D Hoppas att hon hade roligt! Kram!

2007-05-15 @ 09:58:41
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback