Då jag blivit av med kameran....

...över helgen så kan jag ju passa på att visa en gammal bild.
För rätt så länge sedan nu lades golvvärme och golv i vårat blivande sovrum (kika under rubriken sovrum för före-bilder). Sen kom "små grejer" (ja, jag är ironisk) som en bebis, badrumsrenovering och en ny vardag emellan så rummet har länge ledat i träda. Fast nu får sambon småil lite då och då, så jag hoppas på att renoveringen ska gå fort nu....

Om kameran hade varit hemma hade jag kunnat visa mer, men man tager vad man haver helt enkelt.

Golvv?rme



Visade sambon Theas sjukt snygga
altanborsdektoration samt TV-bänk.
Reaktionen var "snyggt och läckert, nog kan jag försöka göra någonting sådant vid tillfälle".
Tusen tack Thea, du fina människa för inspirationen (och tack till Theas man som gjuter och har sig). Får väl se om vi lyckas få till någonting liknande, för det är bara för snyggt!




image105

Kram på er bloggisar!



Kommentarer
Postat av: Thea

Ja, ibland kommer ju "små saker" och vardag imellan och saker och ting puttas ner från prioriteringslistan. Skönt att kanske får tid att ta tag i det igen.
Vad kul att jag får läsa fina ord om mig själv i din blogg idag. Läste faktiskt upp det för min man som ligger och slöar i soffan bredvid =). Tack!
Ha en riktigt bra lördag, själv ska jag iväg och planera det sista inför kommande möhippan som jag ska vara med på. Kram!

Postat av: Thea

Ibland går det undan när man skriver. Men du hajar säkert var det fattas nåt ord och nån bokstav =).
De små vaserna är för söta också!

2007-05-19 @ 09:38:59
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Thea:Jag märkte inte ens att det fattades ord, hjärnan fyllde nog automatisk i alla luckor ;-) Skoj med möhippa så småningnom. Ha en fin lördag du med! Kram!

2007-05-19 @ 20:12:00
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Liza

Längtar efter att få se resultatet - men förstår att när det kommer små bebisar och badrum så går det inte lika fort!
Kram!

2007-05-19 @ 23:05:50
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Liza: Nä, men ibland vill jag ändå det ska gå fortare.Inte skoj alltid att bo på "en arbetsplats".Men, kvinnliga listen säger ju mindre tjat, desto fortare går det!Fast just nu vet jag inte om det är rätt väg att gå.... ;-)

2007-05-20 @ 08:17:04
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback