Nä, dra på trissor!

Förra veckan när vi var i Luleå besökte vi QL inredning som jag bloggat om tidigare.
De hade ju halva priset på det mesta i butiken, varpå jag köpte en ny detalj till en av mina ljushållare av märket Cultdesign.

Från snyggt svart.....

image182


...till någonting ljusare så här i sommartid....


image184


...som får pryda mitt köksbord ett tag framöver.

*--*

Ikväll ska jag och sambon gå på bio. Det har bara hänt en gång tidigare sedan sonen kom till världen, och det var på alla hjärtans dag. Det ska bli otroligt roligt!

Snart: Besök av svärmor
Sedan: BIOBESÖKET!!!!!

Tänk vad måndagar kan vara bra ibland! :D



Text och bild: © fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karin

Roligt med bio, viktigt att kunna lämna bort sitt/sina barn ibland och bara umgås. Hoppas ni får en trevlig kväll! Fina bilder och saker.

Postat av: Vildängel

Snyggt med lite uppdaterade ljusa färger :)

2007-05-28 @ 19:35:50
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Thea

Jamen visst är det suveränt med dessa Cult saker som man lätt kan förändra utseendet på.
Ha det så bra på bion =)

2007-05-28 @ 20:41:56
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Madde

Hej frida. Oj vad mycket du har hunnit skriva på en vecka :P Känns så konstigt att inte ha kontroll på vad som händer i ditt liv men snart är jag tillbaka på banan igen. Ses vi till veckan? Kramar!!

2007-05-29 @ 13:43:46
Postat av: Fridasfunderingar

Karin:Det var otroligt trevligt!Kul att du gillar bilderna och sakerna!
Vildängel:Jo, visst var det!? Kändes skönt med miniförändring!
Thea:Det är det absolut bästa med Cult!!!!(förutom att de är snygga i designen också försås)! Tackar, vi hade det supertrevligt!
Madde:Ja, det har blivit litegrann ;) Ni får se till att skaffa internet snart helt enkelt! Hör av mig om träff! Kram!

2007-05-29 @ 14:20:18
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback