Småförvaring

Tips på småförvaring i tvättstugan/vid skötbordet:
Vad sägs om detta?
För det är ju en massa småsaker som måste finnas när tillhands såsom tops, salvor, AD-droppar(eller ADHD droppar som sambon säger....han lär sig visst aldrig *suckar*),sax, febertermometer och mm.


image132
Foto:Privat

Eller denna återanvända sak från gamla badrummet. Hade lite kort om cash....men den funkar superbra!

image133
Foto: Privat


Precis som
Vardagslycka skrev igår så har jag också bloggtorka, men kan ändå inte låta bli att skriva. Nästa helg SKA jag ta bloggpaus, men sen när jag tittar på besökstatistiken så får jag dåligt samvete för att jag inte skrivit någonting nytt. Men om jag fövarnar redan nu så vet ni ,ok!

Kommentarer
Postat av: Liza

Smart förvaring!! Jo, nog är det konstigt att man kan vara så delad!! Det går över - framöver!
Kram och ha en skön dag!

Postat av: Thea

Bra förvaring vid skötbordet. ADHD-droppar,haha..det vore nåt.

Ha det gott!

2007-05-07 @ 20:55:48
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Mariakoden

.....själv sa jag ADL-droppar tills nån sa att:
-Du säger feeeel juh!
Pinsamt.
Ad droppar.
Sen måste man ju komma ihåg att ge dom till barnet.
Men det var en annan femma...=)
kram!!!!!

2007-05-07 @ 21:41:41
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Liza: Ha en skön dag du också!
Thea: Jo,visst vore det! Ha det gott själv!
Mariakoden: ADL *skrattar* Jo, måste ju komma ihåg de också, därför så sticker alltid skeden upp ur förvaringsbehållaren som en konstant påminnelse. Skitabra! Kram!!!!

2007-05-07 @ 22:52:57
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback