Kort rapport från sjukstugan

Lilleman är piggare än igår, men fortfarande inte bra.
Han har dock än så länge fått behålla den mat han fått idag. SKÖNT!

Febern har idag varit lägre, men nu närmar sig kvällen
så det återstår att se om det fortsätter att vara så.

Tack för omtanken från er alla som kommenterat.
Jag grämer mig över det missade lördagsmyset och go' fikat på söndagen.....
Det enda positiva med sjukdomen är att sonen är väldigt mysig och vill gärna sitta i knät och stryka på ens armar.
Helst vill jag dock han ska bli frisk FORT så vi kan göra roliga saker tillsammans.


Egoisten i mig känner sig otroligt trött och instängd.
Det är dock bara att härda ut!
Om inte jag tar mig en promenad lite senare?
Skulle vara skönt att komma ut i friska luften ett slag.

Snart kommer väl sonen att vakna så jag stannar där för idag.

Hjärteljus


Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se



 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jo, tyvärr är det bara att härda ut.
Men det är inte kul!

Hoppas veckan blir bra!

Postat av: Johanna

Jag har inte läst din blogg på ett tag.
Inte kul med magsjuka. Blä och jobbigt för alla.
Hoppas han blir bättre.
Kram

2007-11-05 @ 18:39:38
Postat av: Liza

Skönt att höra att lilleman mår bättre! Ta en lång skön promenad.. det behöver du efter allt innesittande!
KRAM!

2007-11-05 @ 19:07:33
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Karin

Skönt att han börjar bli lite piggare. Tur han i alla fall vill mysa och inte bara gnäller.

2007-11-05 @ 20:17:40
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Kam på dig!
Krya på er!!

2007-11-05 @ 21:25:43
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Anna

Tack för ikväll! Puss!

2007-11-05 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback