Var tog veckan vägen?

Redan fredag och trots att veckan varit oääääändligt lång så kan
jag ändå inte hjälpa att tänka "var tog den vägen?".

A. mådde bra hela dagen igår och morgonen har varit bra.
Han har mest lekt.
Aptiten är också tillbaka.

Medan jag renbäddade i hans säng hände följande:

image374


Dumt.
En ordentlig bula på bakhuvudet är det (avlång dessutom).
Han var pigg efteråt (fast han var trött för vi hade varit uppe ett tag) så jag tror inte det är någon hjärnskakning.
Det skulle vara urtrist!

Sambon har redan tidigare i veckan tagit ledigt från sin
egentliga jobbarhelg för att avlasta. Känns riktigt skönt!

"Gör något roligt istället" var hans kommentar, "istället för att bara vara hemma".
Så imorgon väntar heldagshopping i mycket trevlig sällskap. *längtar*
LYXIGT KÄNNS DET!

Önskar er alla en trevlig helg!




Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag längtar ÅXÅ!

2007-11-09 @ 13:29:59
Postat av: johanna

Alltid ska det vara ngt. Sjukdom eller skador. You name it! Kul med paus och säkert behövligt.

2007-11-09 @ 14:08:12
Postat av: Anna

Hajdihå!
Vad skönt att knodden blir bättre hela tiden, trots huvveslag!
Och det jag nämde i mitt inlägg var inte för att vara "snäll". Det är ju bara the hard cold truth!
Självfallet får du länka till mig. Då länkar jag till dig?!
Ha en trevlig helg och shoppa loss nu!
Kram

Postat av: Läna

Men! Vilken otur ni har jämt!
Nu får det vända tycker jag! kraaaaam!

2007-11-09 @ 15:33:58
Postat av: moster L

Bra att han mår bättre,och att vurpan gick bra. En bula är överkomligt.vad roligt det är att titta i din blogg,fina bilder och roliga inlägg.Kram L

2007-11-09 @ 21:41:46
Postat av: Linda

Tur det inte blev värre än en bula. Ha det nu så mysigt med shopping och sånt imorgon...

2007-11-09 @ 21:51:51
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Liza

Hoppas nu att lillen får vara frisk och att han inte gör illa sig igen!
KRAM!

2007-11-10 @ 00:48:25
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Karin

Oj då, stackarn. Säkert ingen fara. Vår son klättrar och ramlar hela tiden men han mår bra ändå, vad vi vet.... :)

2007-11-10 @ 13:14:21
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Mariakoden

men buuuuu......
Kan trösta dig med att min dotter åxå ramlade mot ett element å fick sy...
Det verkar vara nåt de ofta råkar ut för......
.....stackarna!

Ha detbäst!Kram!

2007-11-10 @ 21:25:48
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback