Detaljer som är så rätt!

I present fick jag ju detta fantastiskt snygga Cultdesign-set av
min mamma (och pappa)
Det passar så bra i köket vårat!

Snyggt i köket!


Jag har dock beklagat mig vid mer än ett tillfälle över att alla disktrasor
är så fula-och i fel färger.

Vad gör mamma?
Kommer med denna snygga present som hon hittat hos
Katarina K i stan.

Snygg present!


Dessutom hittade jag själv dessa i onsdags på Åhlens.

Äntligen något passande!


Trepacket för 60 kr lystrar som ni kan se till namnet Svante.
Jag är glad att Svante flyttat in hos oss.
Då kanske hans kusiner felfärgiga Rosa kan flytta ut. För gott.
Ska kasta dem när sambon inte tittar.....




Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att din mamma hittade lite roligare disktrasor. Kollade tidigare inlägg på före & efter bilderna i dina skåp. Sån skillnad, visst är det skönt att rensa upp lite ibland!
*kram* /madelene

2007-10-01 @ 13:31:29
Postat av: Helena

Snygga disktrasor och kökshanddukar! Det är detaljerna som gör DET!

Postat av: Anonym

sååååå snyggt! Förstår om du blev glad! (hos katarina k vil man ju ha ALLT) gillar att ha diskmedlet så att "det inte syns" , fint! och kramen på dej!

2007-10-01 @ 16:33:11
Postat av: EVA

Åhå så snyggt ! Snäll mamma du har !
Väldigt fina färger...om man nu vill ha egen design, så kan du köpa vita trasor på Rima och måla dem med tygfärg...så gjorde vi förra årets julkort till alla nära och kära ! Edith målade dem och jag stör och fizerade...sen var de bara att skicka iväg !
*
KRAM EVA

2007-10-01 @ 19:05:06
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Fanny

Jättesnyggt Frida! Du skulle se hsuet vi bor i nu när jag är på skolan. Snacka om renoveringsobjekt. Köksluckorna är vita med blå strukturtapet på. I vardagsrummet har vi oranga väggar a la 90 tal, självklart med en klatschig orange bård högst upp. Mindre snyggt! Hur som helst så ser ert hus ut att li jätefint! Kommer hem om drygt två cekor då ska jag försöka komma förbi er, har sagtr det allt för länge nu utan att det blivit av. Ha det gott!

2007-10-01 @ 19:45:45
Postat av: Karolina

nästa gång du är i lule, stick in på Rusta.. där finns det en massa roliga.. =) Kram!

2007-10-01 @ 22:43:14
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Mariakoden

Snyggt...Men jag skulle inte nämnas anv. disktrasan.....
Själv har jag en designdisktrasa fr bengt o Lotta som jag fick av Kitchenblooms mamma när jag handlade i hennes butik!!!!
Ha det bäst!
kram!!!!

2007-10-02 @ 01:05:53
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Ulla

Åh, vad fint allt var.

2007-10-02 @ 07:19:54
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Läna

Jag vill åxå ha snygga disktrasor. Jag har gula, vita och lila från wettex. skitbra-a, men hur snygga?!

2007-10-02 @ 09:34:57
Postat av: Fridasfunderingar

Madelene:Jag blev väldigt glad för båda presenterna!Sen var det OTROLIGT skönt att få någon ordning.Får bara hoppas den håller i sig ett tag :D
Helena: Faktiskt är det det.Tog en paus från "göra-i-ordning-sovrummet" just för att jag får inte detaljerna att stämma...
"Någon": Kul att du gillade det!
Fanny:Låter som en inredningsmardröm!!!Men å andra sidan är det ju inte "ditt eget" så då är det väl lättare att stå ut?! Du är jättevälkommen på besök!Jag träffade din mamma på Åhlens för någon dag sedan...bara så du vet :D KRAM!
Karro: Ska fara dit och kika.Vill kolla på mattor också, de har visst några läckra till bra pris där har jag hört.Får se när det blir av dock...KRAM!
Mariakoden: Den fick ligga ett tag men nu har jag börjat.Glädjande nog är den riktigt bra dessutom, inte bara yta utan innehåll om jag säger så ;-)
Har du vågat använda trasan än då?
KRAM!
Ulla: Tackar!
Läna:Det var det som VAR bra med denna, den är bra att använda också :D Både snygg och bra-kan det bli bättre? KRAM!

2007-10-02 @ 09:53:34
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback