Ingen insyn tack!

Fredag förmiddag är det nu.
Denna vecka känns så lång!
Förmodligen för att sambon även jobbar hela helgen.
Vet inte riktigt vad jag och A. ska hitta på.
Det känns som vi har varit på stan varenda dag sedan förra veckan, vilket är nästan, men inte riktigt sant.

I onsdags hann jag med två svängar på stan, en med storasyster och hennes flicka och en med mamma.
Jag har shoppat grejer till det där "blivande sovrummet" jag tjatar om så mycket.

Törs inte ens längre skriva att "nästa vecka är det ledigvecka och DÅ
blir det inflyttning" för det verkar alltid komma nåt i vägen.....*suckar*

Våra grannar har byggt om sitt hus litegranna och det gjorde att de fick ett fönster rakt mot vårt vardagsrum.
För mig känns det som de ser rakt in till oss
(fast alla andra verkar tycka att jag har fel),
I alla fulla fall så bestämde jag mig för att göra någonting åt detta så jag inhandlade lite insynskydd.
Hittade tabletter på Keramix för 40 kr/st och satte upp dem.
Har tidigare varit inne på att sätta någon av det snygga "filmerna" som finns, men kom på att det var enklare att förändra på detta sättet om jag blir less.

Motivet jag valt är lite somrigt, men det kan väl vara trevligt att ha en påminnelse om varmare dagar nu när vintern närmar sig med stormsteg.

Passade på att styla om i fönstret också när jag ändå var igång (och tvätta fönstret).

Insynsskyddat


Ha en trevlig helg allihopa!



Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: EVA

Förstår att du inte vill ha insyn...det är alltid lite obehagligt !
Men det blev ju jättesnyggt i fönstret...verkligen bra !
*
Ha en underbar helg !
KRAM EVA

Postat av: Jenny

Egentligen så brukar jag inte tycka det är fint med filmer och sånt på fönstrena. Men de där tabletterna var verkligen snygg. Enkelt och rent. Det ser inte ens ut som om det är tabletter. Snyggt. Såna skulle jag kunna ha.

2007-09-28 @ 12:55:50
URL: http://www.icebeer.blogg.se
Postat av: Liza

Hej gumman! Det blev jättesnyggt! Jag ska sy gardinerna imorgon kväll då fadern ska vara på Folkan!!
KRAM!

2007-09-28 @ 15:43:45
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Fru Lejon

Om du är uttråkad kan du ju alltid kolla in vilken hundras som du är. Kram!
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?a=509489

2007-09-28 @ 17:36:39
Postat av: Mariakoden

Tavlor i taket.....jo du är rätt kräääjzzzy....=)
Snygga insynsskydd!! Gillar dom massor!!!
Ha en bra helg!!!
kram!!!

2007-09-28 @ 22:29:11
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Helena

Vad fint det blev! Jag har också tittat på de där!(-:

2007-09-28 @ 22:40:35
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Fridasfunderingar

Eva: Skönt med någon som förstår mig.Vill liksom kunna gå i min fulpyjamas utan att behöva fundera över vem som ser....Kram!
Jenny:Förstår vad du menar. Är väldigt nöjd med dem dock. Sen är det, precis som jag skrev, skönt att kunna förändra lätt och fort om man vill!
Liza:Så du blir också själv imorgon. Tur för mig för då kan du ju sy! P är tvungen att jobba på Folkan också då ingen annan kunde.Oj vad han kommer att vara trött! KRAM!
Fru Lejon: Ska göra det! Kram!
Mariakoden: Crazy? Vad menar du med det. Nytänkande är väl mer rätt ord?Thinking outside the box. Så ni slipper bygga ut liksom.Tänk vad många tavlor det skulle rymmas i taket :D :D :D KRAM!
Helena:Det finns många fina att välja på, speciellt på Keramix.Jag gillar de här dock!

2007-09-28 @ 22:49:51
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: karolina

inte skoj med insyn, nu när löven faller här utanför får även jag lite insyn, gillar det inte.. vill ju kunna skutta runt här hur jag vill.. =) kram kram!

2007-09-28 @ 23:40:26
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Barbro

Vad fint och mysigt det blev... putsa fönster... hrm, ja det borde man ju verkligen göra...innan kylan kommer! kramar

2007-09-29 @ 08:33:12
URL: http://www.barbros.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Karro:Kanske en idé att köpa nåt fint att sätta upp över vinter då?KRAM!
Barbro:Jo. Det borde man.Det är bara två rum som är klara för mig.Det är ju bara så förbenat tråkigt och svårstartat att börja tvätta dem...KRAM!

2007-09-29 @ 11:41:02
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Carina

Jättesnygga insynsskydd! :)
Keramix fick inte i Luleå, eller...?
Jag har också funderat på fönsterfilm men är rädd att jag tröttnar. Det här var smart tycker jag.
Hälsningar Carina

2007-09-30 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback