Kort och kärnfullt

Har blivit utmanad av Kör-Anna.
Perfekt förströelse i väntan på att sonen ska somna.


Tre saker jag gör när jag vaknar:
  • "Pudrar näsan"
  • Äter frukost med en gång
  • Läser världsbladet
Tre saker jag måste ha under dagen:
  • Kramar
  • Ensamtid
  • Social tid
Tre personlighetsdrag hos mej:
  • Omtänksam
  • Konstig 
  • Rolig
Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
  • Sonen, sambon och övriga familjen
  • Läsa bloggar /skriva i mina egna
  • Slappa på soffan
Tre saker jag är rädd för:
  • Nålar
  • Att ryggen ska paja (speciellt nu)
  • Att tråkiga saker ska hända dem jag älskar.
Tre saker jag drömmer om:
  • Få ett fast jobb som jag trivs med
  •  Renoveringsfri sommar
  • En härlig bröllopsdag


Rätt rolig grej va?
Alla som känner sig manade- haka på.
Lämna dock gärna en kommentar hos mig så jag kan läsa era svar.


Text: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mona

Känner igen dig gumman men "pudrar näsan" och är konstig det visste jag inte. Även jag längtar till din dag//Kram

2008-08-12 @ 16:22:52
Postat av: Madde

Hej Frida. Skulle bara meddela att jag har startat blogga. Vi får se hur det kommer att gå. Många kramar Madde! Ses på lördag! Kramar!

Postat av: SvBG

Jag utmanade dig också, men det har du nog inte läst... men du kan i alla fall kolla mina svar när du får tid...

2008-08-12 @ 23:30:05
URL: http://www.svenbertilgrahn.se
Postat av: Lena

Men vilken kul blogg! Den måste jag också göra! :)

2008-08-13 @ 15:00:51
URL: http://lenajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback