Lite att göra.....lite är gjort.

Det är ju så inne med att göra listor.
Har gjort en egen. För flera dagar framåt....



Dagens "har-gjort-lista"
*Beställt vin,öl och cider på bolaget
*Köpt kostym, skjorta, slips, kalsonger och sockar till blivande maken
*Kirrat en källare att förvara tårtan i.
*Fått hjälp att fullgöra en av möhippeplikterna. Avhämtning imorgon.
*Köpt skor till lilleman
*Fyllt ispåsar  formade som hjärtan. Blev strax under 800 stycken.
Låter mycket. Är det inte. Får duga ändå.
*Hittat mina leggings som mystiskt försvunnit i min garderob.
*Sålt ett plåtskåp.
*Påbörjat byggandet av nya trappen.
*Haft besök av svärmor samt syster med lilltös.
*Köpt present till en bebis.

Gårdagens "har-gjort-lista"
*Varit på Nolia.
*Gjort klart bordsplacering.
*Nästan slutfört info om alla gäster.
*Fått borttransporterat trappen.
*Haft besök av mamma och pappa.
* Packat vad jag tror är en "shoppingbag",
det jag definitivt vet är en klänning samt ett läppstift.
*Ätit middag med vänner
*Sålt soffor

Morgondagens "ska-göra-lista"
*Bestämma tid för hämtning av tårta.
*Hälsa på en vän med bebis.
*Färdigställa info om gäster.
*Skriva instruktioner om specialkost till serveringspersonalen.
*Flirta med storasyster om att få kopiera upp bordsplaceringskartan.
*Försöka undvika att äta godis.


Lördagens lista.
*Vara packad  och klar kl 11:00.
*Möhippa,
Kan tyvärr inte ge mer info för jag har ingen.

Natten mot söndag,
*Vara lämpligt packad.


Ständigt på min lista (ej genomfört ännu)
*Kunna somna i bra tid och känna mig utvilad när jag vaknade.
Inatt var jag "bara" vaken till halv tre. (OBS: Ofrivilligt)



Text och bild:©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ska du vara packad redan kl 11:00 ?? OJ oj, så pass! hihi....

Postat av: L I S A

Åh var roligt! Du har så mycket kul framför dej(och många saker som ska hinnas med!)försök att stanna nån sekund här och där och njuuuuuut.....den där "pirren-innan" är så härlig!

2008-08-08 @ 09:44:51
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Fru Lejon

Hoppas du har snällare kompisar än vad jag har: fick gå runt med en blöja som någon snott från ett äldreboende och sjunga barnmelodier för skrämda förbipasserade. Inte nog med det: de fick betala fem kronor per låt. Schyst va´? Ha så skoj!

2008-08-08 @ 10:27:18
Postat av: Lena

ojojoj. du har fullt upp käre vän! ha så kul imorgon! kram!

2008-08-08 @ 11:25:31
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hi! Hi! Om du bara visste...... ska bli KUUUUUUUUUUL!!!

Love you!

2008-08-08 @ 14:08:06
Postat av: Anna

Det blir spännande att se var du placerar ditt klädträd sen.



Det verkar som om du har fullt upp, men passa på att njuta av tiden så gott det går också. Ha en underbar möhippa!



Kram Anna

2008-08-08 @ 20:55:27
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hoppas du har en superhärlig dag och får göra massor med bus! Kram.

2008-08-09 @ 17:20:40
URL: http://www.humleochdunle.se
Postat av: Kör-Anna

http://enannansidaavanna.blogspot.com/2008/08/utmaning.html



Hej gumman! Jag har utmanat dig!

Tack för igår, synd jag var tvungen att dra men jag hade jättetrevligt! Ser verkligen fram emot bröllopet nu!

Kram

2008-08-10 @ 05:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback