Min mor skulle varit stolt....

...om hon hade kunnat se mig idag!

Jag har nämligen storstädat
För städa är som många av er vet något av
en hobby och expertisområde.
Först har jag tagit hand om vår återvinning som står nu ute i igaraget
och väntar på borttransportering. Anser själv att det blir sambons uppgift.

Dessutom har jag dammtorkat, dammsugit, rensat urkel ur duschavloppet
(vilket i sig gör att jag är värd någon from av medalj) och allt detta
lyssnandes på körhemläxan.
I bakgrunden har även tvättmaskinen gått stadigt.

Jag känner mig rätt så nöjd med mig själv.

Efter sju sorger och åtta bedrövelser har nu äntligen mina
pengar infunnit sig på mitt konto.

Känns skönt även om det borde varit så redan från början *muttrar*

Nu när det är fredag ska jag dock inte hänga läpp.
Sista fredagen innan jobbet dessutom för på måndag börjar jag.
Då inskolningen del två gått bra så ser jag ljust på framtiden.
Hoppas bara inte alla "dagissjukdomar" kommer med en gång.
I alla fall inte nästa vecka *håller tummarna*

Ikväll blir det tacos och efter det godiskväll med familjen.

Tacotillbehör


Ska bli härligt att mysa lite i helgen då sambon far på
kursens andra del till veckan.


Nu-hämta sonen på dagis.
Väntar ett samtal när som helst.


Ha den trevligaste av helger vänner!


Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag är STOLT över dig!! Tycker också att det är URK att rensa i duchbläääet!
Härligt att dina pengar har kommit tillrätta!
Krama A från mig!
KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback