En räddande ängel!

Dagens ängel är utan tvekan min kära far.
Svärmor insjuknade i magsjuka idag.
Min käre far skippar ett möte nu på kvällen för att vara med A.
medan jag for på kören för att sjunga för full hals.
Dessutom skottar denna underbare man bort den värsta snön från vår uppfart.
Som tack fick han...potatis och fiskpinnar.
Med rivna morötter.Och några paprikabitar.
Känns som lite dålig timpenning kanske.


Pappa/morfar blev dagens räddande ängel!!!

image64

Svärmor får dock revansch i helgen då hon som den ängel
 hon är tar hand om A. medan vi befinner
oss på bröllop med  tillhörande festligheter



Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: madde

Men du vilken tur att den söta ängeln kunde rycka in. Alltid bra att ha sådana i sin tillvaro.
Skulle även säga att jag är sjukskriven 50% om du är sugen att ses nån tisdag eller torsdag. Är då ledig hela dagar. Hoppas familjen har det bra och att ni får en mysig helg med bröllop och allt :)
Superkramar!!

2008-01-25 @ 09:58:01
Postat av: Fridasfunderingar

Madde: Änglar är bäst!!!
Jag börjar jobba den 4:e och har inskolning av A. till veckan.Men kanske tisdag?
Jag ringer i sådana fall på förmiddagen.

Kram!

Postat av: Läna

Bara ni håller er friska så! :) Ha en myyyshelg! Och förresten, så är änglar etta på listan.

2008-01-25 @ 11:27:03
Postat av: Pappa/morfar

Tack för att jag fick sköta A!!!! Han är mysig liksom hans mor och hans far. Trots att jag lämnade lite snö över till stora grabben - det är ju skottår!
Puss!

2008-01-25 @ 19:46:33
Postat av: Fridasfunderingar

Läna:En får väl hoppas på att ingen av oss åker dig. Speciellt inte A. Huga!
Änglar vinner, näst efter barn då...
Pappa/morfar: Ååååå vad jag ÄLSKAR din humor! Och dig! Kram!

2008-01-25 @ 23:18:12
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback