Festligt värre!


Hejsan!


Oj vad roligt att ett par av er tog er tid att svara på mitt lilla upprop!
Jag har ju fått respons från både de "gamla trogna" och en del nya.
Festligt!
Tanken var inte att någon skulle ha dåligt samvete för att man
är dålig på att kommentera.
Snarare tvärtom.
Jag ville mest göra er uppmärksam på att en kommentar då och då
värmer faktiskt ganska mycket, förmodligen mer än ni tror.
Sen förstår jag ju att man inte gör det varje gång (en del inlägg jag gör kan ju vara direkt ointressanta *självinsikt*)

Hahahaha!

Skoj också med så stor respons i lanserandet av den nya katergorin.
Inte visste jag att det fanns så många frivilliga provsmakare av bröllopstårtan?!
Kanske nåt vi kan göra om det någonsin blir av en bloggträff.
Själv har jag lite för mycket just nu för att engagera mig i det för tillfället. :-(

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan och slöa en stund
trots att de ringde idag från gymet och efterlyste mig....
Har inte varit där på ett tag.
Fast å andra sidan gick jag fyra promenader förra veckan, och en idag.
Så helt kört är det ju liksom inte för mig.

Have a sparkling evening!

Ta-daaa



195162-448

Text och bild:©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: eva

Jaa du... Gym o träning skulle man verkligen behöva komma igång med... Men här på Västkusten blåser det och regnar på fel ledd så inte ens en promenad har man lust med!

Ha en bra dag!

2008-01-16 @ 08:00:27
Postat av: Anna

Har gjort pilates i 25 minuter. Syrgas nån???? Kommer ej att kunna ta mig ur sängen imorgon.

2008-01-16 @ 10:50:08
Postat av: Anna

Jag förstår att du saknar Mias Lustgård, för det är verkligen en mysig affär med massa fint. Så du har bott i Umeå? Jag antar att du pluggat här?

Apropå bröllop så var vi hos prästen och pratade om lilla E:s dop i dag och han frågade om vi inte skulle ta och gifta oss på samma gång som vi ändå har dop. Lite frestade blev vi ju, men samtidigt så kan det vara skoj med en helt "egen" dag. Sen så är
det bara 11 dagar kvar till dopet, kanske lite väl lite tid att hinna fixa allt...

Ha en sparkling evening du med!
Kram på dig!

Postat av: Fridasfunderingar

Eva: Idag var det snorhalt här. Jag stod still och ändå rörde jag mig framåt....lite farligt var det!
Hoppas din dag var bra också!
Anna: Väldigt bra jobbat!
Anna: Japp, jag har pluggat där för ett par år sedan. Mias var nog det bästa med hela tiden ;)
11 dagar är väl inte omöjligt, men nog är det väl roligt som du säger med en "egen dag"?
Kram!

2008-01-16 @ 19:50:40
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback