Hälsning inför helgen!

Hejsan svejsan!


Oj vad många ni är som kommer med bra förslag för lokal för bröllop.
Alla noteras tacksamt även om jag inte tagit mig tid att svara er allihopa. Förlåt!


Idag har vår lilla familj träffat mina en del av "tjejgänget"  för lunch.
Mycket trevligt!

Dessutom besökte vi banken innan för att växla in "tiorna".
När vi flyttade in i huset 2003 började vi samla i en PET-flaska.
Perfekt för ändamålet då man precis får ner pengarna, men inte ur dem.
Tanken var att de skulle användas vid ev bröllop och nu när det är dags
 bestämde vi oss för att sätta in dem på banken istället.
Senare år då jag nästan bara handlat med kortet,och således haft
 mindre kontanter, så har samlandet gått trögt.

image441


6970 kr-rätt okej får jag säga med tanke
på att den var lite mer än halvfull....


Ikväll kommer två goda vänner förbi som vi inte träffat på ett tag.
 Längtar mycket!

Längtar gör jag också till imorgon för då ska jag och systrarna festa loss alldeles själva och sedan fara på Havsbadet för att lyssna på (i mitt tycke) jordens bästa band
Storstryk.

Kanske blir det en och annan god drink också?! :-D

image442


Hoppas er helg blir alldeles fantastisk!




Text och bild:©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna

LADDA!!!! LADDA!!!! LADDA!!!!!

2008-01-04 @ 17:56:57
Postat av: Liza

..ängslig morsa som jag är..
TA DET LUGNT!!! TA DET LUGNT!!! TA DET LUGNT!!!
MEN HA KUUUUUUUUUUUUUUUL!
KRAM!

Postat av: tina

Hej!! Tack för kommentaren hos mej...jag har nog varit här och hälsat på ....men tror inte jag lämnat nån kommentar. Vilken fin sida du har,ska läsa här när klockan inte är så mycket..=)

Trevlig helg/tina!!!

2008-01-05 @ 01:38:56
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Hilajn

Jisses vilken skatt!

2008-01-05 @ 11:08:58
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Anna

Ha det så grymt roligt i helgen, själv lockar soffan ikväll efter en sen trerättersmiddag med efterföljande spelkväll igår.
Ses snart!
Klam

2008-01-05 @ 13:22:34
URL: http://enannansidaavanna.blogspot.com
Postat av: Sus i dus

Perfekt att spara tior i en colaflaska! Det ska jag också prova!

/Sus

2008-01-05 @ 14:27:38
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Ann

Ååhh. Den där drinken känner jag igen.
Ha det nu så himla kul. Hälsa syrrorna!
Kramar

2008-01-05 @ 14:58:23
Postat av: Fridasfunderingar

Anna: Jag laddar, jag laddar, jag laddar!
Liza: Kul? Ja! Lugnt? Helst inte! Men stilen ska jag hålla! KRAM!
Tina:Du är välkommen tillbaka när du vill!
Hilajn:Jag tror jag måste börja på en ny... ,-)
Anna:Mys så gott i soffan! Kram!
Sus: Det är ett så bra sätt just för att man inte kan gå och nalla från den hur som helst.Ja, inte alls.Då måste man såga upp hela flaskan så man tänker sig för både en och två gånger.
Ann: Den var mycket god! :D
Ska framföra hälsningen! Får inte se dig där måntro då Storstryk är där? Ha en fin kväll vad än du hittar på! KRAM!

2008-01-05 @ 16:02:25
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Karin

Oh vad mycket pengar ni fick ihop. Kanske de får bekosta din ring?!

2008-01-05 @ 21:51:28
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Läna

Spara på! Vi lyckades spara ihop 70.000 på ett halvår, så nog kan man om man vill! :)

2008-01-07 @ 11:24:50
Postat av: Marra

Smart! Ska jag med göra nu, det kan ju bli lite pengar tillslut :)

2008-01-08 @ 00:01:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1537
Postat av: Lisa

Vad duktiga ni har varit! sparande lönar sej....kram!

2008-01-08 @ 14:42:42
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Johanna

Tack för komplimangen!
Det är bara att höra av sig när du kan.
Jag är socialsugen och ser fram emot ditt trevliga sällskap.

2008-01-08 @ 17:18:11
Postat av: Kör-Anna

Hej du!
Såg en sak i förbifarten som fångade mitt öga. Bröllopsmässa i Strand Galleria i Luleå lördagen den 2/2 mellan 10-16. Jag har också av en slump kikat i min kalender och det visar sig att jag är ledig den helgen vilket betyder att jag gärna ställer upp och följer med!
Kram

2008-01-09 @ 00:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback