Jag erkänner!

Det har hänt att jag tidigare i mitt liv vaknat till väckarklockan och
tänkt "snälla, kan jag inte få vara sjuk idag och bara ligga på soffan".

Senaste tiden har det mer varit "åh nej, inte nu igen!"

Att ligga på soffan är bara skoj i korta stunder för att man vill-
inte för att man inte kan göra någonting annat.

Som tur var har jag hunnit prata både med min vän K, mamma, pappa och
en de underbara människorna som ställer upp och tar hand om köket
under bröllopsfesten.

På tal om bröllopet. När jag pratade med K damp inbjudan ner i hennes
brevlåda så jag förväntar mig att telefonen börjar ringa oavbrutet för svar. ;-)
Å andra sidan så har de till sista maj på sig så jag kanske inte ska förvänta
 mig så mycket redan....

Nä. Dags att återvända till den förhatliga soffan.
Ser en bra serie.
Många bra skådespelare.
Sen har Rob Lowe precis gjort sitt intåg...inte tråkigt.

image513



Ha en skön torsdag!

Tjingeling!

Jo förresten;
Tack för alla änglasändningar. Tror de börjar hitta hit nu för jag mår
lite bätte.Vårt och grannarnas hus ser rätt så lika ut så de kanske for lite fel först.


Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karolina

Mkt bra serie, håller med dig även kring Rob Lowe. Har nu fått lite ont i halsen, som förr innan jag ska få halsfluss. Problemet e bara att jag inte längre har några halsmandlar.... Men till tentan ska jag imorgon. kraaaam!

Postat av: Johanna P

Hej! Tänkte att jag skulle ge mig till känna som en som läser din blogg lite nu och då. När det dessutom visade sig att man hade blivit bröllopsgäst så var det ju verkligen hög tid för det. :) Jag är alltså John R´s sambo. Vi tackar så väldigt mycket för inbjudan och kommer snart berätta att vi kommer. Men vi har ju till sista maj på oss ;)

2008-03-27 @ 18:24:40
URL: http://rubusarcticus.blogg.se
Postat av: Mamma

Jo´rå! Vi kommer också på bröllopet, om inte Barcelona har match vill säga!!!:D (Nu var jag kul)
Hoppas du är frisk till lördag... annars får det bli en annan helg!
KRAM!

2008-03-27 @ 21:36:16
Postat av: Lena

när blir erat bröllis då?!

2008-03-28 @ 09:56:14
Postat av: julia

Ja, visst är det konstigt det där. När man är frisk längtar man till soffan men när är sjuk har man inte ro att ligga där. Den kan t o m bli obekväm efter några timmar! Grattis till giftermålet!

2008-03-28 @ 21:27:03
URL: http://starkningspetter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback