De fem elementen: Trä

Trä....

Lummigt
Fasen vad jag börjar längta efter sommaren.....




Är i skrivande stund barnvakt till mina härliga syskonbarn.
Båda ligger till sängs. Lillan har sovit i snart en timme och storebror
har lagt sig utan protester. Fick återuppleva gamla barndomsminnen
genom att läsa "Kalle bromsvagn". Inte tråkigt!

Idag är jag jättetrött.
Det tar på krafterna att arbeta på två ställen.
Ständigt splittrad.

Kakan var i alla fall en hit.
Det blev nästan en hel kaka över från "första stället" så
jag bjöd mina nya arbetskamrater.
Måste ju ställa sig in på nåt sätt *skrattar*

Ha en skön kväll!




Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bäst! Tack för skötningen-älskar dig!

2008-05-13 @ 21:47:16
Postat av: saravillfara

Vad härligt det ser ut!!
Jag kan behöva en sådan varm och grön bild, här har vi minus just nu!

Postat av: Karolina

Vad skoj, hoppas det nu går bra på det nya jobbet. Jag tror det kommer passa dig utmärkt! Du kan få komma hit å sniffa lite på sommaren om du vill.. =) Kram!

2008-05-14 @ 07:43:53
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback