Det är mycket nu!

image530


Är mitt uppe i transaktionen från ett jobb till ett annat.
Dessutom jobbar jag numera heltid.
Plus att engagemanget i kören tar mycket tid.
Mer än jag trodde från början faktiskt.

Är astrött på kvällarna-men har svårt att sova och sover dåligt.
Humörmässigt är det dock bara bra med mig!

Igår var både jag och P på BVC med A.
18 månaderkontroll.
Fast han är nästan 20.
Nåja.
Allt var bra med längd, vikt och sånt.
Han fick en spruta också.

Idag är han sjuk.
Blev hämtat tolv av sin fader.
Tror inte det är sprutan som gjort det.
Har sovit i princip från hemkomsten idag, fast just nu har vi väckt honom
för lite medicin samt dryckesintag. Till och med en banan har slunkit ner.
Just nu äter han glass.

Ska gå och kramas lite med honom istället för att sitta här.


Trevlig helg!


Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Men bluttan blä då.....
Hoppas han kryar på sig!!
Lyllo er som får komma till BVC, när vi flyttade å började tillhöra Furunäsets vårdcentral så talade ingen om för oss att vi inte skulle bli kallade på koller för våran lille bäbis...(han var bäbis då alltså)
Till slut fick jag ringa BVC å de var så "snälla" att de bokade in oss för en ettårskoll men sen glömde de bort oss så vi satt i väntrummet en timme....suck....sen var det en till grej som hände så jag började grina för bvc tanten å sa att "ska det vara så här så vill vi hellre gå i stan....buuuhuuu"
Fy så missnöjda vi har varit!!
Sen har jag fått bråka om hans öron.....till slut satte de in rör i öronen å efter det började han prata....hade inte hört nåt fram till 3 årsåldern......
Ja, suck alltså!
Nu fick jag kuppa på din blogg å skriva av mig en massa.....känns ju skönt!!

ha en bra helg!
Piggna till nu..... (lätt att säga va;)?

KRAM!!!!

Postat av: Fru Lejon

Glass botar det mesta för stunden, även för trötta föräldrar. Ha en bra helg! Kram!

2008-05-10 @ 09:13:14
Postat av: Karolina

tänker på er! ska snart komma med fika å mysiga stunder! kram kram!

2008-05-10 @ 16:35:26
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Fridasfunderingar

Maria; Svarat hos dig! Rätt ska vara rätt .D
Lejon: Ätit två själv idag. Mycket gott och trevlig helg till dig och P. Kram!
Karro: Jag längtar till du kommer! Kram!

2008-05-10 @ 23:14:27
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Karin

Känner mig också trött och sliten nu, trots att det är vår. Vill bara vara ledig!

2008-05-11 @ 20:04:43
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Jondagny

Very nice site. Will sure visit again.

2009-08-04 @ 09:16:29
URL: http://jondagny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback