Nu i ett vardagsrum nära mig!

Idag blev de hämtade.
De nya sofforna.
Monroe (nougatfärgade) från EM.

Före:

image44

Mellan:

195162-524

Efter:
195162-525

Nu är det ju bara det att jag tror vi behöver ett nytt bord.
Och ett hörnbord.
Kanske en ny matta?

Tur att det var "bra pris" på sofforna så vi har råd med det andra.
Paketpris 15 000 kr (eller 14 990 men det är ju typ 15 000).
Så nu har vi, efter många om och men, skinnsoffor.

Passar oss ypperligt!

Ikväll har vi festligheter hemma hos oss då en vän snart ska åka
på mission utomlands.

Hoppas ingen ska dricka rödvin......
Ska genast gå och ställa fram saltet!

Ha en trevlig helg allihopa och tack för era snälla ord på förra inlägget!


Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anna

Supersnygga soffor!!! Ha en riktigt festlig kväll! Kram Anna

Postat av: Maria

Hehe, undrar om festdeltagarna fattar passningen med saltet!?!! Ha så kul!
Kram Maria (hos syster i Vänersborg)

2008-05-02 @ 16:39:32
Postat av: Lisa

Snyggt! Annars är potatismjöl en säker fläck-räddare....bara att pudra över mycket mjöl på fläcken och sen dammsuga upp dan därpå. Jo -det funkar, tom rödvin försvinner HELT! Ha en rolig kväll, jag är liiite avis, jag vill också ha en vuxenkväll.....

2008-05-02 @ 21:57:54
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Karolina

Va trevligt med trevligheter. Och sofforna var mkt fina! an tipsa om den fina matten på Ikea som jag inhandlade, dock e den vit... men mkt skön att gå på och fina färger med tanke på dina gröna gardiner. Ha nu en bra helg! Själv ska jag kurera min tandvärk och skriva uppsats idag. =) Kram!

2008-05-03 @ 06:25:59
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Lena

Hej!!
Måste säga att valet är toppen. Det står likadana i mitt vardagsrum! ;)

2008-05-03 @ 08:15:34
URL: http://www.lenajl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback