Dammsuga är....

...dåligt. (förutom att det är tråkigt).
Har haft väldans ont idag jämfört med innan jag var "duktig".
Imorgon blir det värmebehandling och då blir det nog bättre efter det.

Jag har fått tummen ur och beställt tackkort för bröllopet.
Insåg att jag inte orkade pyssla.

Barndomsvännen ringde för att peppa, vilket värmde.

Sonen är nyklippt  av svärmor/farmor för det vankas fotografering på fredag.

Pappa/Morfar kom förbi på överrraskningsbesök.

Maken drabbades av hemlängtan och kom hem från kursen för att överraska.

Jag  har ont, men jag känner mig inte nedslagen.



Imorgon är en annan dag!




Text och bild:©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han kom hem ändå! Förstod att P skulle göra det! Ska till sjukgymnasten på måndag!! Ska bli härligt att komma igång med "träning"???

KRAM!

Mamma

2008-10-14 @ 19:26:13
Postat av: SvBG

Det är kärlek det!! P är bra (men det visste du redan)!!

Postat av: Maggan

Hej! Här kommer lite mer kärlek från din (arbets)kompis...som har haft "fridalängtan" hela dan på jobbet! Tur att vi fick träffas lite på körövningen:-) PS Robban kan intyga att jag försökt kommentera på din blogg förut men det försvann:-( kramis syns på måndag/Mags

2008-10-16 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback