Konsten att välja kort...



Det är inte lätt att välja kort.
Så jag har skapat en strategi.
De kort jag visat här kommer inte användas till tackkorten.
Till tidningen har jag valt ytterligare ett annat.
Känns trist att visa samma överallt.
Allt korten är så himla fina.
Dessutom har vi ju dem i svart/vitt också.
Varför är allt finare i gråskala????
Tidningen kunde inte garantera tryck i färg
så jag valde utan med en gång så vet
man ju mer vad man får liksom.

*

Angående responsen på förra inlägget:
En av mina sämre sidor är förmågan att ta komplimanger, men
jag har med åren lärt mig att säga "tack".

Några av er har ju villigt erkänt att ni redan
innan publiceringen listat ut vem jag är.
Fråga för mig blir då;
Vem är ni?

*


Det är en härligt lördag känner jag. I och för sig har bara
varit vaken i en och en halv timme.
Sovmorgon!
Imorgon är det makens tur att få sova.
Jämställdhet på hög nivå!

Funderationer finns på att tvätta fönster.
Har dock inte beslutat mig för om jag ids....

Ha en trevlig helg!!!!


Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se
Foto: Christer Stenmark
www.fotografiet.se

Kommentarer
Postat av: Karolina

Svartvita bilder har en "klassisk" ton över sig. De blir aldrig omoderna och visar enkelheten i bilden. Sedan kan det vara så att ögat får lättare att se innehållet i bilden när inte alla färger tar upp "minne".. bara en tanke...



Gör det du känns för, carpe diem och ha en underbar helg! kram kram

Postat av: SvBG

Jag håller fullkomligt med dig i det att du utbrister "Vem är ni?" Det borde vara ömsesidigt... (nu vet jag att du vet vem jag är, så jag känner mig inte träffad).

Svartvita bilder är också vackra. Det är ju inte färgen det beror på, utan motivet ;-)



Kram

2008-09-06 @ 16:30:45
URL: http://www.svenbertilgrahn.se
Postat av: Maja

Vad vackra ni var!

2008-09-07 @ 14:31:07
URL: http://cactusvit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback