Onödig utgift?



En av de många saker jag gjorde innan bröllopsdagen var manikyr.
Det blev snyggt, men var dyyrt. 750 riksdaler.
De ramlade bort på onsdagen efter.
Jag var i och för sig förvarnad eftersom mina egna naglar var i så dåligt skick.
Om det var en onödig utgift?
Egentligen inte. Jag kände mig snyggare i alla fall!


Däremot känner jag mig allt annat än snygg idag.
Jag blev sjuk i söndags kväll.
Halsont, snuva och feber.
JAG HATAR ATT VARA SJUK!

Jag när ett hopp om att kunna jobba åtminstonde på torsdag.
Imorgon verkar vara en hopplös dröm med tanke på hur jag mår.

Nu-återvända till soffan och se film.
Imorgon-förhoppningsvis få korten från bröllopet av fotografen.
Jag är väldans spänd!

Godnatt!




Text och bild: ©Fridasfunderingar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karolina

Krya på dig hjärtat!! och jag håller med dig, dom var snygga iaf och man gifter sig bara en gång! kram kram!

Postat av: Mia

Fina naglar. Kyra på dig! /Mia.

2008-09-03 @ 14:30:11
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback