Jag håller officiellt på att bli gammal....

Förutom det rent uppenbara i att jag på lördag blir ett år äldre
har jag idag,rent spontant, gjort en grej som jag borde gjort för länge sedan.
Det kostar att vara med.
Vad jag har gjort?
Haha!
Det håller jag (än så länge) för mig själv.

För övrigt hatar jag ljudet av dessa fjärrstyrda småbilar
som vuxna leker med nu för tiden. Jag stör mig på
musik som spelas för högt, att folk kör för fort och
unga människor, utan trafikvett, som kör omkring på
mopeder utan att ha ett hum om trafikregler.
 
Dessutom har jag en kropp som värker.

Jag håller officiellt på att bli gammal.


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Jag gissar på att du tatuerat dig.....

Postat av: Liza

Yes, gumman! Du har helt klart blivit äldre!!;D

Men du det blir present på lördag...

KRAM!

Mams

2009-08-26 @ 22:53:12
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Sofia

Välkommen i gammelklubben! Själv har jag bara några veckor kvar till the big 3-0 och mamma hittade mina första grå hårstrån för några veckor sedan!

2009-08-27 @ 10:16:21
Postat av: Lena

Kära vän! Hur tror du då JAG känner mig? ;)

Kommer mig inte in på din andra blogg längre, har du bytt lösenord? KraaaaaM!

2009-08-27 @ 12:55:40
Postat av: Fru Lejon

Jag höll helt ärligt talat på att gratta dig till 30 år ung, men insåg att jag är ett helt år för tidig... Å när det väl händer ska jag informera dig om att det heter inte 30: det heter 25 plus... Ha en riktigt bra helg och ha det så trevligt under ditt sista år i 20-årsåldern! (Ti hi!)Kram!

2009-08-28 @ 11:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback