Om det här med inriktning



Jag hade svårt att sova igår kväll.
Har det lite då och då.
Ibland pga att jag har ont.
Så var det igår.
Tankarna flög från det enda till det andra.
En sak jag funderade på var bloggen.
Det är konstigt det där med statistik på bloggen.
Vissa saker intresserar-andra inte.
Mina toppar har kommit i samband med när
jag bloggade om bröllopet samt, faktiskt,
när jag mådde som sämst och bloggade om det.
Vi snackar om nästan en ökning på femtio procent
då jag skrev om dessa olika ämnen.

I alla fulla fall (det jag skulle komma till) var att jag funderade
över inriktningen som bloggen tagit.
Det började ju i princip som en renodlad inredningsblogg, vilket
attraherade vissa. Sedan jag blev mer personlig tror jag att jag de läsare
som är kvar är sådana jag känner även "i riktiga livet".
Det  är jag glad för.
Undrar dock om det finns andra där ute, nya bekantskaper.
Vad attraherar i sådana fall dig med mitt lilla hörn i Cyberspace?

Det är också tydligt läsarna mer sällan lämnar kommentarer, vilket
också är helt ok. Jag är likadan.

Men ibland kan jag tycka det är lite tråkigt.
Steg ett är därför att jag blir bättre själv.
Synd bara att blogg.se verkar ha en dålig dag. *suckar*

Jag kan dock konstatera att jag egentligen håller mig
till min ursprungliga inriktning.
Inredning, livet och sånt som är oviktigt.

Nä vänner, nu är jag trött och det är jobb imorgon.


Frida


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Jag läser o gillar din blogg...fast det vet du redan.



Kramelikram från mig som börjar om att jobba idag efter en lång semester......=(

Postat av: Cissi

Jo, mamma är snabb på att upplysa om allt =) För mig passar då alla dom dagarna så det spelar ingen roll, jag jobbar 7-16 så efter det är det perfekt! Blir super skoj =)



Kraam på dig!

2009-08-24 @ 13:30:34
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: EVA

Hehehe ! Blixten kallas jag...inte !!!



Visst är det väl så att man ibland inte orkar lämna en kommentar...utan bara snabbläser...men visst är det skitkul då man upptäcker att man har 15-20 kommentarer !

Och min blogg är spretig och ska så förbli...hehe !



***

KRAAAM EVA

2009-08-24 @ 19:18:32
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: SvBG

Ja, visst är det roligare med kommentarer... även om de inte har nån större mening... typ den här... :-) Men jag lämnar en kram i alla fall! kram

2009-08-24 @ 21:46:56
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har som hittat en billig biljett så det blir att boka ikväll :)

Idag har jag vart på intervju på Swedbank. Kändes riktigt bra men jag hoppas mer på intervjun imorgon.

Går allt bra på ditt nya jobb då? :)

2009-08-26 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback