Tro, hopp och kärlek!



Jag och maken firar ettårig-bröllopsdag idag.
Papper har jag för mig att det är.
Vi tjuvfirade dock redan igår med tripp till Storforsen, god mat,
läsa alla hälsningar från bröllopsgästerna samt övernattning
i svit fixat av en fin vän. Mycket mysigt var det!

Vill ni läsa om vår dag klicka
här.
Planerar du en tripp till Paris ställer Fru Anka alltid upp!

Jag tror ingen av våra gäster hade gissat att vårt år skulle
bli som det blev. Inte vi heller för den delen.
Det visar dock att vår kärlek är lika start oavsett om det
är i lust eller nöd-och det är ju det allt handlar om.

Min kära make hävdar att han läser min blogg.
Jag synar detta.
Han hävdar bestämt att han säkert läser den en gång i
månaden OM han har riktigt TRÅKIGT!

Nåja.
Jag kan väl passa på att tala om det du redan vet.
Du fick mitt hjärta för tio år sedan, och jag tänker
aldrig ta det tillbaka. Jag älskar dig.



Frida

Kommentarer
Postat av: mamma millan

GRATTIS!!!



vilket vackert brölloppsfoto!!!



Ha en fin vecka!!!

~~♥Kramelikram Millan ♥~~

Postat av: Karin/Rosa maränger

Ni är så fina så!



Men hallå, är det redan ett år sen?!



Kram

2009-08-18 @ 21:59:01
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Men så söt du är mot din man. Min man säger ungefär samma saker om min blogg... :)

2009-08-27 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback