Suck!


Jaså?
Ni är sådana som vaknar upp i full harmoni?
trevligt!
Själv vaknar jag av ljudet av en storgråtande son och en
arg och uppgiven make som upptäckt att sonen inte bara
rivit sönder tapet i mellanrummet på morgonkvisten, utan även
försökt gömma beviset under soffan.

Oh the joy.

Inte ens en lite god chokladbit har jag att trösta mig med då årets sista
Paradisask är uppäten.

Biten är dock intakt så senare idag blir det att köpa klister och
ge sig på lite pyssel. Vet ju sedan äventyret i köket att tapeterna
från det året inte finns kvar.




Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja men jag vet hur det känns...först hade man en dotter som klöste och ritade lite på tapeterna och när hon blev större (en sisådär 18 år haha) och slutade klösa lös tapeter så skaffade vi katt - som TOK klöste alla tapetskarvar som fanns...hujeda mej men som sagt hav tröst det går över - snart är han 18 (:-) och klöser på brudar el nåt annat!



Kraaam och Gott Nytt År love

2009-12-30 @ 15:22:05
Postat av: Cissi

Jajemen, vi ska göra vårat bästa :) Fast jag tycker att om vi får första ungen 2010 borde vi vinna en miljon kr..det vore nått ;)



Hoppas allt är bra mer er och gott nytt år!!



Kraaaaam!

Postat av: Karolina

Hmm, att han inte lärde sig nåt från förra gången. Har han lite "kli" i fingrarna? Vi ses imorgon, det ska bli såå skoj! Kraaaam!

2009-12-30 @ 20:27:49
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: saravillfara

Nämen....!

Det borde finnas något slags förbud mot tomma pralinaskar efter ett sådant uppvaknande, eller hur?

Kram, och ett gott slut önskar jag dig!

2009-12-30 @ 21:18:53
URL: http://saravillfara.se
Postat av: EVA

Ja klösa tapeter är inget man är ovan med...hehe ! Har nog alla kids gjort...och även gömt bevisdelarna :)

Vi håller tummar och tår för att Cissi ska hålla sig i typ 25 timmar till...



Ha ett UNDERBART GOTT SLUT och ett FANTASTISKT GOTT NYTT ÅR !!!



***

NYÅRSKRAAAM från EVA



:)

2009-12-30 @ 22:44:37
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback