Bröllopsnostalgi

En kompis till mig ska gifta sig och överöser mig nu med frågor.
Mycket trevligt att komma med svar, men ger ju också en viss
nostalgikänsla.  Lite detaljer från Dagen B.

Buketten från Maggans Djungelkiosk

Makens blomma likaså. 
Det kallas säkert nåt annat i detta sammanhanget,  
men det är ju ändå bara en blomma

Tårtan från Hansens (Operatårta med banan i)


Härligt chokladig som ni kan se!


Nu hinner jag ej mer.Måste köra sonen till barnvakten samt städa.
Fest ikväll.
Igen.
Jag är för gammal för det här....


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åhh, härliga minnen dyker upp i mitt minne. Vilken underbar dag det var! Vem ska nu gifta sig?? nyfiken Ha en underbar helg, ikväll blir det lugnt men imorgon fest med operationskollegorna! kram kram

Postat av: m

Jag har förträngt större delen av min bröllopsdag... Jag var helt slut och ändå hade jag lejt bort allt, så jag vara bara överraskad hela hela tiden. Men man förstår också varför det är meningen att man bara ska gifta sig en gång = )



Visst har jag berättat att vi var tre personer som avslutade vår bröllopsnatt? Det var jag, maken och ytterligare en man, nämligen hans barndomskompis...

2009-01-10 @ 21:45:46
URL: http://kulturkofta.blogspot.com
Postat av: Kör-Anna

Det var en helt fantastisk dag, er dag!

Ses snart igen!

Kramar

2009-01-10 @ 22:05:58
Postat av: Mary

Men du, den tårtan såg ju EXTREMT god ut! Jag får nog göra ett besök på Hansens då choklad och banan är min favoritkombination.

2009-01-10 @ 22:47:13
URL: http://maria-75.blogspot.com
Postat av: L I S A

Vad vacker den var, din brudbukett! Och opera är min favorit-tårta, särskilt Hanséns.....sen ska jag bara smyga in ett litet förlåt, jag har varit världens sämsta bloggis, vet inte ens vad jag ska skylla på......men nu lovar jag bot och bättring, kram!

2009-01-11 @ 14:13:33
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Maggan

Snyggingar...int´ gör det ont att se på er:-)

kramis

2009-01-13 @ 17:58:03
Postat av: Lena

men det här konceptet känner jag igen! ;) kraaam!

2009-01-16 @ 11:15:57
URL: http://lenajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback