Jag är ...

Jag är utmanad av Karro (och tror att jag blivit det tidigare av någon annan)

4 av mina favoritprogram på TV:

♥ Criminal minds
♥ CSI
♥ Ugly Betty
♥ Top Model

4 saker jag gjorde igår:

♥ For med sonen till dagis
♥ Sov i sängen
♥ Vilade i soffan
♥ Hämtade massa mediciner på apotektet då maken inte fick utan fullmakt....

4 saker som jag ser fram emot:

 
♥ Att bli frisk
♥Kunna träna
♥ Få en kram av A idag.
♥ En helg i Kåbdalis

4 av mina favoritrestauranger:

♥ Golden Dragon
♥Valdino
♥ Le Copernic
♥ En jag glömt namnet på belägen i Gran Canaria

4 saker på min önskelista:

♥ Få vara frisk på alla sätt och vis
♥ De omkring mig får vara friska.
♥ Pengar
♥ Mycket kvalitetstid med familjen

Utmanar de som är sugna!

Kommentarer
Postat av: Maken

Restaurangen på Cran Canaria heter Loopys eller loopies..

2009-02-10 @ 09:17:13
Postat av: Maken igen

Länk till restaurangen på Gran Canaria ett måste om man är där.

http://www.loopys-restaurant.com/

2009-02-10 @ 09:41:55
Postat av: Frida

Maken:Just ja! Fasen vad bra minne du har! Puss!

2009-02-10 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback