10 år

Det är tio år sedan jag tog studenten.
Faktiskt lite mer eftersom vi slutade den 4:e juni det året.

Det gör att jag helt plötsligt kände mig gammal.

Steg upp klockan åtta idag med en energisk son, som pratar hela tiden.
Då menar jag heeeeeeeeeeela tiden.
Sällan en bra kombination med en jättetrött mamma.

Maken har dock tagit alla morgnarna sedan flera månader
tillbaka pga mitt sömnbehov.
Av denna anledning fick han en välbehövlig sovmorgon idag.
När han steg upp tog jag min bästa ickemänskliga vän, MP3-spelaren
och gick på en halvtimmes promenad.
Igår var jag dessutom på gymet så veckans pass är gjort.

Känner mig rätt så nöjd!

Idag ska jag få ha lite kvalitétstid med min mor då vi ska kolla
på målarfärg och tapet för ev projekt. Jag längtar redan!
(Faktiskt mest efter att få vara med mamma en stund).


Jag hade tänkt lägga in lite bilder på några småprojekt jag sysslat med.
Problemet är bara att sladden till kameran är försvunnen och jag ids inte
leta just nu. Nåja.Det kommer fler dagar.






Frida

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Visst ska du vara nöjd med dig själv!! Superduktig är vad du är!!

Hoppas ni får en trevlig helg!!

Kramen, Maria

Postat av: Greta Garn

Hmm, det låter bekant med barn som pratar hela tiden, jag har två av den varianten och ibland vill jag inget annat än att låna makens radiokåpor. Har börjat med att njuta av tystnaden när de somnat på kvällen, ingen Tv och ingen radio och det är skönt. Längtar tills vi kan ses och prata strunt! Hälsa de dina! Kram

2009-06-13 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback