Sjukstuga-igen

Mitt mående är föga förändrat.
Sonen har fått feber och otäck hosta.
Maken klagade på att han var lite hängig igår men är och jobbar idag.
Kommande veckans första tre dagar ska han på kurs på annan ort.
Roligt värre.

Kalaset igår var förövrigt trevlig.
Melodifestivalen mycket spännande.
Jag är mest nöjd med att folket verkligen fick avgöra vem som
skulle representera vårt land i Europafinalen (till skillnad mot ifjol).

Tror det blir en tidig kväll för mig.
Det lär väl bli få timmars sömn med tanke på
sonens hemska hosta. Lite extra TLC behövs ju liksom när man är sjuk.



På återseende

Frida

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kram till er alla, sjuka som friska! Ska komma med friska vindar till er, så ni blir pigga och krya igen! Kram kram

Postat av: Bea

Här är det också sjukstuga. I a f hostar Carl hela nätterna och håller oss vakna. Googlade på tips för hosta och tydligen ska man dela en gul lök och sätta i en skål med kokande vatten i rummet när han ska sova, så jag testar det nu när det är förmiddagsluren. Stinker lök som bara den i rummet. Vore bra om det hjälper!! Ha en bra vecka! Kram

2009-03-16 @ 10:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback