Dagens ros...



...går till syster med familj som bjöd över mig och A på middag idag.

Jag höll på att gå under.

En hel dag med lilleman är tyvärr ingenting jag klarar särskilt bra just nu.
Han har varit "snäll" hela veckan, förutom idag som var en riktigt gnälldag.
Vi var ute en stund på förmiddagen, så helt instängda hade vi inte varit.
Men med en son som vill leka hela tiden, och en mamma som helst
skulle vilja sova hela dagen är det inte riktigt en optimal kombination.
Jag försöker ställa upp och leka med bilar, men jag orkar bara så korta stunder.
Ändå ska ni veta att jag har en son som är duktigt på att sysselsätta sig själv,
men såklart vill han ju ha med mig ibland också, vilket är fullt förståeligt.


Till min stora lättnad kommer maken hem imorgon eftermiddag.
Han har varit borta sedan måndag.
Jag önskar han var hemma nu!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa.
Har precis börjat med "Slumdog Millionaire".
Hoppas jag kan somna fort inatt, för det behöver jag verkligen.
Precis som föregående dag sov jag jätte,jättedåligt.
Snurrade till tre igen eller nåt sånt.

Kroppen värken och huvudet känns som den är inkapslad i en bubbla.
Det är en av anledningarna till att mina inlägg kan verka hattiga.
Jag har svårt att hålla röd tråd i mina tankar och det återspeglas även här.


Godnatt vänner-och tack för att ni finns här för mig!
Om jag orkade skulle jag svara er personligen för det är ni värda.


Frida

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Skickar en stor kram å jag hoppas du får sova!! Tycker att du gör det jättebra, stor eloge till dig!!! ;)

Kramen, Maria

Postat av: L I S A

lilla, lilla vännen...........vad jag önskar att jag kunde göra nåt........just nu känns det som om det bara finns klyschor att säja, som "det blir bättre" eller "det går över".....men jag vet att den där bubblan kan kännas som om ett fängelse.......därför säjer jag bara, vad bra att maken kommer hem, se till att få många kramar!



själv skickar jag en i cyberrymden....kram vännen!

2009-05-10 @ 06:42:19
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

....kram......



Ses vi om 1,5 timmar?

2009-05-10 @ 08:22:11
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Karolina

Kram Kram till dig och hoppas du sovit gott!

2009-05-10 @ 09:47:11
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Ulrika

Hoppas att din natt varit bra, och att du fått sova. Jag kan rekommendera att du provar att ta magnesium tabletter. Det hjälper mig, då jag ligger och snurrar flera timmar på nätterna. Man tar dom till natten då man ska gå och lägga sig. Många kramar till dig.

2009-05-10 @ 13:26:39
Postat av: Mats R

Gick ju iallafall jättebra i kyrkan idag :)

Och du har sjungit fantansiskt både i torsdags och idag.

2009-05-10 @ 16:01:04
URL: http://bomekblog.blogspot.com
Postat av: Maggan

Bra att han kommer hem...önskar jag kunde göra nåt för dej - du om någon är den jag ville hjälpa mest:-) tack för sången i dag - som vanligt är du bäst!....Kramar från mig (ska tänka särskilt på dej i natt så du får sova)

2009-05-10 @ 19:01:58
Postat av: Ann

Kram på dig Fridagumman..../Ann

2009-05-11 @ 21:28:28
Postat av: C

Kom in och hälsade på här efter en tids uppehåll och ser att du inte mått (eller mår!) särskilt bra. Hoppas verkligen att du får känna att det vänder snart och önskar dig massa lycka till på vägen!!!! Kram på dig!!!

2009-05-12 @ 15:33:05
URL: http://nybliven.blogspot.com
Postat av: Cissi

En stoooor kram från mig!!!

2009-05-13 @ 19:41:47
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback