Hold me close

Jäklar i min låda vilket drag det var på konserten.
Jag är väldigt glad att jag for för jag hade roligt.

När den var över var det som luften gick ur mig fullständigt.
Efter en kopp thé och en smörgås hos föräldrarna kändes det bättre.
Väl hemma hade jag svårt att slappna av trots att jag var dödstrött.
Låg och rullade till halv tre.
Å andra sidan vaknade jag nyss, det vill säga fem över två
(med hjälp av väckarklockan).

Nu ska jag iväg.
Ska hämta A. och vi ska tillsammans med svärmor gå och inhandla
"springarskor" (läs joggingskor) till honom.


Tavla jag fått i gåva från min mor för några år sedan.

"Hold me close"

Frida

Kommentarer
Postat av: moster L

Så roligt att konserten gick bra och att du tyckte det var kul(fast det tycker du ju)Sköt nu om dej och hälsa de dina. Kram

2009-05-08 @ 20:20:05
Postat av: Sofia

Ja, visst var det fantastiskt igår. Vill göra konserten igen och igen och igen och igen och igen... Ja, du förstår :) Ses på söndag!

2009-05-08 @ 22:47:38
Postat av: M

Du är fin du, Frida. Jag är glad att jag har träffat dig också! Våga vila och jag hoppas att du ska få må bra! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback