Holy Hell! Vad var det egentligen?

Tack vare det stundande kyrkovalet den 20:e september
fanns tidningen AMOS i vår brevlåda.
Tidningen säger sig vara störst på livsfrågor.
Satt och läste lite i den och fastnade för ett avsnitt som hette
"FINN FEM FEL-De är mer rätt än du tror".
Ingressen löd därefter enligt följande
"Känner du inte igen dig i de blanka magasinens ideal? Grattis.
Ditt ostajlade liv är i själva verket perfekt. Amos guidar till
bristerna som fulländar"

Övrig text får ni läsa själv.
De hade dock indelat det hela i fem kategorier;
Hemmet,Barnen,Vännerna, Fritiden och Relationen.

Till detta fanns illustrationer såklart.
Ett på det "perfekta" enligt tidningarnas ideal...



..följt av ett exempel på det som fulländar.




Sen hajade jag till.
Vad händer egentligen i sovrummet på övre bilden?



Mycket kan man reagera över.
Men allvarligt; Rävsvans?
:D

Dagens skratt blev det för mig, utan att det kanske
var meningen. Men erkänn att det var lite roligt och skrämmande
på samma gång. Inte vad jag väntade av denna tidning i alla fall.


Nu har jag strulat klart med blogg.se för ikväll! *less*


Frida








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback