Måndag och jag är hemma

I fredags fyllde sonen hela tre år.
Han var väldigt nöjd med alla besök och alla
presenter. Två timmar innan kalasstart sprang han till
dörren för att kolla om några gäster hade kommit.
Det var ganska sött!

Sonen bestämde form. En sol ville han ha. Jag kan inte ta cred för
tårtan, men på Kvartersbagarn jobbar Susanne och hon kan!


Idag är jag hemma med en febervarm kille.
Än så länge ganska trevlig, febervarm kille.
Kanske för att han får se alla sina favoritfilmer, äta glass,
kramas och hälla in alla halsbandskulor han fick i
leksakstrumpeten utan att jag blir alltför arg.
När man är sjuk får man nästan göra som man vill.

Har roddat halva morgonen för att fixa allt jag missar på jobbet.
Tror jag kommit ihåg allt äntligen så jag kan slappna av.
Maken är såklart bortreset.
Sonen har en förmåga att bli sjuk när maken ska någonstans.
Det är bara att gilla läget.

Han haft en lugn morgon.
Läser ganska mycket.
Har fått hem böckerna jag
klickade hem
nu har jag börjat med Stepenie Meyers "The Host".
Är än inte såld,men det kanske blir bättre.

Nu vill någon visst de Discodaggarna.
Jag lyder. Åtminstonde idag.


Frida


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Kul med kalas även om det kan va lite jobbigt att invänta de efterlängtade gästerna. Tårtan ser god. ut. Hoppas han kryar på sig.

Postat av: EVA

Åhhh så trist med sjukdom ! Men han blir snart piggare igen och då är det väl full fart som gäller...hihi !



Vilken superfin tårta ! Snacka om att man blir glad av den !



***

KRAAAM EVA

2009-09-29 @ 19:38:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Kika in hos mig så får du länken till tv-programmet/reportaget som vi är med i...



***

KRAAAM EVA

2009-09-30 @ 11:18:59
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Hihihi ! Har skrivit en rad...



***

JÄTTEKRAAAM EVA

2009-09-30 @ 11:53:52
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback