Skämmas?

Nej.
Jag tänker inte egentligen skämmas för att jag gnäller.
Måste få lätta på trycket ibland.
Det här är ju ändå min lilla plats i cyberrymden.

Dock tycker jag att alla ni som läser detta ska klicka er in här
hos denna
underbara levnadsglada kvinna.

Eva har startat en insamling för cancerforskning, ett
ändamål som jag såklart valt att stödja.

Alla kan vi göra nåt för att hjälpa till.

Själv deltar jag i undersökningar jag får skickat till mig
via mail. Där kan jag välja att ta ersättningen själv eller skänka
till ett valfritt ändamål.
För mig var det inget svårt val.
Jag har varit med i flera år och de kronor jag tjänar ihop
går oavkortat till Barncancerfonden.

Det är lätt att hjälpa till om man bara ser möjligheter.


Mitt motto är ju ändå:

Vänlighet är smittsamt så låt oss starta en epidemi.

Är ganska säker på att den epidemin skulle vara mer
smittsam än alla andra sjukdomar tillsammans....


Frida



 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är för gullig! Tänker alltid på andra!

Kram!

Mamma!

Ps. det gick bra med filerna... HURRA!

2009-09-08 @ 23:06:53
Postat av: Cissi

Absolut! Det är din blogg, bara att gnälla som f'n!!;)



Vi syns på kommande tisdag, ska bli riktigt mysigt! =) Och vad vi ska fika...mums!!! =)



Kraaam!

Postat av: EVA

Ja vi startar dem epidemin...helt klart !



Och gnälla får man göra...speciellt på sin egen blogg...hihi !



Har bakat vidare idag, så jag lovar att ni kommer att bli rätt så mätta...eller få värsta sockerchocken...hehe !



***

KRAAAM EVA

2009-09-09 @ 18:10:34
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Ingen risk jag bakar ihjäl mig ! Baka mår jag så bra av så det är mer själsligt arbete än kroppsligt...hihi ! Även om jag slutat baka småbullar...för jobbigt med kavlingen ! Men nog ska det kunna bli nån sort till...hehe !



***

KKRAAAM igen !!!

2009-09-09 @ 21:30:59
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback