Facing the fears.

Nu har jag gjort det.
Provat slå igång webbkameran alltså.
Precis som många sa så kommer det upp ett fönster.
Men däremot tänds ingen lampa.
Bra att veta det.

Däremot förtar det inte tvångstanken på att den är igång det minsta.
Ajja.
Inte första gånger jag ger bevis på att jag är lite knäpp...

Dagen har bara börjat och jag är redan uttråkad.
Dessutom känns det konstigt i kroppen.
Brukar sällan vara ett bra tecken, men jag hoppas det är övergående!


Får väl spela lite Mahjong Titans på datorn.
Har ju  "bara" spelat 70 stycket sen datorn anlände till huset.
Bara vunnit 20.
Men jag är inte bitter ;-)

Återkommer kanske sen med mer onödig info

Tack och hej-Leverpastej


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hi,hi, ja det är ju bra att du kollar upp så du vet hur datorn beter sig. Ja, eller kameran då...

Skickar en stor kram å hoppas att allt går bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback