Bu hu hu hu

Jag är så in i bängen dålig.
Blev sjuk i tisdagskväll, från en sekund till en annan.
Hade lite ont i halsen på morgonen, men tänkte att det kanske var
gråbon som börjat blomma.
Inte var det därför om jag säger så för sedan dess har jag haft feber,
snuva, halsont, hosta och får svårt att andas i omgångar.

Igår kväll fick jag asont i örat och käken,
det var borta imorse, men tillbaka nu.

Med andra ord är det SYND OM MIG!

Det är lite synd om familjen också.
Men mest mig.
För jag gnäller så mycket när jag är sjuk.

Är förmodligen för att jag är rödhårig...
Det är alltid extra synd om oss när vi är sjuka.
*nickar lite*





Kommentarer
Postat av: Madde

Men det är sant, det är extra synd om oss när vi är sjuka :)

Postat av: Cissi

Krya på dig!!! =)

2010-08-14 @ 10:14:47
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jamen, huvva! Nog är det synd om dig!!! Hoppas att du kryar på dig snarast.

Kramen, Maria

2010-08-14 @ 10:49:50
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men stackars liten! Jag baddar pannan fast på avstånd.. vill inte bli sjuk!!

Krya-på-dig-KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2010-08-14 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback