Omtanke i många former

Hej, hej!
Känner att jag måste förtydliga mitt förra inlägg då jag idag
mottagit inte mindre än två samtal från vänner.
Bebis mår jättebra. Inget är på väg att starta.
Anledningen till att jag vill hålla ut minst två veckor
till (till v28) är för att OM (och då menar jag om) nåt startar så
måste jag snittas nere i Umeå, och det är låååångt dit.
Nä.
Jag och bebis ska hålla ut många veckor till har vi bestämt! :)


Idag kom en vän, och tillika kollega, förbi med en lite present
från hela min arbetsgrupp. I like it alot!


Vårnyhet från Cult design

Tack för all omtanke, tips och glada tillrop!
Nu ska jag tillbaka till soffan och se OS-sändningar.
Inga fler otäcka vurpor tack!


Frida


Kommentarer
Postat av: faster

låter gott...ta de lungt...sköt om dej å magen...

kram helena

2010-02-17 @ 22:40:27
Postat av: EVA

Det är bara till att hålla ut och kniiipa...så gott det går !



Och vilken snygg present...är inte alls avundsjuk...neeej inte alls :) !



***

KRAAAM EVA



:)

Postat av: LenaJL

Jag vill inte heller ha den där presenten... övertalar mig själv

Jag undrar varför jag inte FÅR presenter?! Jag har ju tillåme passerat v 28. Jag har ju också varit jätteduktig. Borde nog pika mina arbetskamrater... ;)



Bra att höra att bäbisen är okej!

kram !

/L

2010-02-19 @ 09:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback