Stungen

Sonen klev på ett bi igår.
Oj som han skrek!
Foten är fortfarande alldeles röd och han är svullen.
Har smort in med salubrin och satt på honom en socka.
Hoppas det lindrar i allafall.

Har haft ett par roliga kvällar.
Först onsdag på Håjlsdokonsert med Storstryk.
Riktigt roligt att höra deras egna låtar.
Som grädde på moset körde de min absoluta favorit också;
Another Cup Of Coffe.

Igår åt jag middag och gick på bio med barndomsvännen J.
Vi hade så trevligt! Eclipse var vad vi såg och jag gillade den.
Återkommer dock kring den.

Idag ska jag nog trilla ner i målarburken igen, men jag måste
erkänna att det börjar kännas lite motigt....
Bara hålla ut och hålla i.

Vi måste dessutom på IKEA. Å så synd ;-)

Ha en trevlig helg vänner så hörs vi!


Frida

Kommentarer
Postat av: Fru Lejon

IKEA är ju fruktansvärt tråkigt för dig... Själv finns här inte en, utan TVÅ IKEor ( heter det så??) inom en 10-mils radie.

Måla på. Have a good one! (Synes snart?)

2010-07-09 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback