Jag (s)kojar inte längre!

Vi fick besök imorse.
Före nio.
Av hon som inte vill bli nämnd på bloggen så vi kan kalla henne "svärmor".
Denna "svärmor" skulle mäta StorA:s säng för att göra ett draperi så
loftsängen blir en koja.
"Svärmor" hade med ett tyg hon ämnade slakta, men det skar sig med det övriga
så det blev inget av just detta.

Noblet ärende förvisso, men kanske aningens tidigt för besök.
I alla fall för oss som låg och kojade i våra sängar.
StorA var den enda som var uppstigen.


För övrigt är StorA:s rum på väg att bli klart.
Men jag har bestämt mig för att inte visa några fler bilder,
eller ens göra fler inlägg, förrän jag får 15 unika kommentarer.
Med andra ord så räknas varje person bara en gång.
Fusk kommer att upptäckas ;-)

Nu-fortsätta stöka i barnrummet.

Ser ljuset i tunneln-och det är inte ett tåg.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kl 09 är alldeles för tidigt för besök ;)

Postat av: Fru Lejon

Usch, va´ morgonpigg... Men tanken var ju god.

2010-06-27 @ 10:38:52
Postat av: Anna

Jag vill se bilder från storA:s rum ;-) Kram Anna

2010-06-27 @ 10:45:38
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Linda

2010-06-27 @ 11:06:18
URL: http://peterochlindashem.blogg.se/
Postat av: Linda ö

Gör om det; jag vill absolut se. Annars kommer jag förbi... :))

2010-06-27 @ 11:07:38
Postat av: Maria G.

Fixade "svärmor" frukost när hon var så tidig på morgonen? Fast Frida, kl 9 är ju nästan förmiddag! ;-)

2010-06-27 @ 13:53:39
Postat av: Emma

Mitt bidrag kommer här.... Känns inte lika roligt att lämna en kommentar om man är tvingad till det....bara så att du vet! ;P

2010-06-27 @ 15:17:37
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vad trevligt att ni får ligga i sängen ända till nio!! Mina brorsbarn är riktigt morgonpigga, kring 5, halv 6 brukar dom vakna. Halv åtta tror jag är rekord när dom sovit hos oss.

Hoppas att vi får se bilderna nu!!! ;)

Kramen, Maria

2010-06-27 @ 17:09:19
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Bea

Vilken lyx att få sova ända till kl 9 säger jag bara! :)



2010-06-27 @ 20:08:34
Postat av: Eva

Hejsan1



Inte skoj med "fel" sorts besök och absolut INTE före 9 på morgonen en söndag!

2010-06-27 @ 20:29:10
Postat av: moster L

Att skriva kommentarer är inte min grej men vad gör man inte för att få läsa dina inlägg. Du har en ljuvlig"svärmor"blir min kommentar.

2010-06-27 @ 20:33:09
Postat av: Ingela

Hos oss var det svärfar som kikade in vid kl. 7 en lördag. . .

2010-06-27 @ 20:55:21
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Vill se, vill se! :)

2010-06-28 @ 12:17:37
URL: http://jennyemilia.blogg.se/
Postat av: Johanna

13:e kommentaren... Snart får du leta fram bilderna! Vi är också något av sjusovare också. Före nio händer det inte mycket :)

2010-06-28 @ 16:05:10
URL: http://jagochminlillafamilj.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nr 15!! Kraaaaaaaam!

2010-06-28 @ 19:43:52
Postat av: Frida

Madde: Ja. Tio är dock okej kan jag tycka.

Fru Lejon: Mycket god!

Anna: Det ska du få!

Linda: Det ena behöver ju faktiskt inte utesluta det andra så kom gärna och hälsa på!

Maria G: Nej klockan nio är inte förmiddag. Tio möjligtvis ;) Fick fixa frukosten själv, men hon fick kaffe av oss så lite artiga var vi allt.

Emma: Du måste ju inte. Det var dock 85 besökare så det var många som inte brydde sig ;) Försökte också köpa mig tid, men fick idag visa inlägget trots att det är ett "work in progress".

Maria: Jag skulle aldrig orka vara vaken så tidigt. StorA vaknade fyra idag och frågade om det var morgon. Jag upplyste honom att så inte var fallet så då somnade han om. Lovely!

Bea: Japp, det är lyx men vi kör ju varannan dag principen så då är sovmorgonen viktig.

Eva: Var rätt trött just då, men det ordnade upp sig.

MOster L: "Svärmor" är faktiskt toppen. Om inte annat så underhåller hon ju alla läsare ;-)

Ingela: Sju?`! Sju?! Det är ju mitt i natten ju!

Jenny: Det ska du få!

JOhanna: Har letat fram bilder och publicerat trots att det "bara" var 14 kommentarer inser jag nu. Matte har aldrig varit min starkaste sida... ;)

Mamma: Insåg just i skrivande stund att du var nr 14 men jag bjussar på det. Jag och matte du vet... ;-)

2010-06-28 @ 22:09:07
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Läna

Vadå tidigt?!

2010-07-03 @ 04:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback