Tillbaka till paradiset



Kolla!
Det är min skog.
Ni vet där jag promenerade mig tillbaka till livet igen.

Har för vana att gå en liten bit genom den då jag ska hämta
StorA på dagis, och LillA följer såklart med.

När Maken kom hem från jobbet tog jag mig en promenad
själv där, lyssnandes på mina gospellåtar i MP3:n.
Det var myggigt som attan men det gjorde mig inget.
Det känns att det var länge sedan jag rörde mig, säkert 10 månader.
Kroppen värkte men själen var glad.

Väl hemma la jag mig på min andra vän spikmattan.
Attans vad skönt!

Jag kan dock krasst konstatera att ta sig upp från en
spikmatta då man är pigg är svårt, men att ta sig
upp från den när man är snittad, utan magmuskler
och varit i horisontalläge i månader är nästan omöjligt.

Sen att jag är född smidig som ett kassaskåp gör ju
inte saken lättare direkt.

Men de struntar jag i.

Just nu är jag bara så vardagslycklig!


Tjohoo!


Kommentarer
Postat av: Karolina

=) Vad härligt! Följer gärna med och tittar på din skog. Kram!

Postat av: Mamma

:=D

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2010-06-08 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback