"Slutdatum fastställt"

Hej!
Jag är nu i vecka 32+3 och varit på ultraljud.
Bebis väger ungefär 2,2 vilket är toppen.
Om inget inträffar tidigare så kommer sonen till världen 3:e maj då kejsarsnitt är
inbokat. Moderkakan har nämligen inte flyttat sig en millimeter ens.

Har egentligen jättemycket tankar som jag skulle vilja skriva ner, men
jag får ju inte sitta.

Det är otroligt mentalt påfrestande att vara i den här situationen.
Ett enkelt exempel:
Jag är livrädd för att gå på toaletten.
Bara en sådan sak.


Nu känns det skönt att ha ett "maxdatum" att se fram emot.

Överväger att göra "nedräkningslappar" som man gjorde inför studenten och
sätta upp i huset.

Men nej.

Här ska bara vilas.


///Frida

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du gör ett fantastiskt "jobb". Ja vila kan vara ett jobb. Var stolt över dig själv!



Varm kram och en önskan om en Glad påsk!

Postat av: Anna

Vad skönt att lille sonens ankomst börjar närma sig. Jag förstår att det är skönt att ha en milstolpe. Sköt om er och ha en fin påsk! Kram Anna

2010-03-30 @ 20:33:19
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Vicke

GLAD PÅSK!

2010-03-31 @ 22:47:19
URL: http://vickes.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Du gör det sååå bra!!! Å, skönt att det är nedräkning nu. ;) Isfolket är ju superbra å perfekt att ha nu när du har tid att sträckläsa dom. ;) Blev lite sugen själv nu att läsa om dom...

Hoppas ni får en finfin påsk!!

Kramen, Maria

2010-04-03 @ 13:18:36
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback