Arga snickaren...

...behövs inte här.
Än i alla fall.
För vi hjälpts åt.
Däremot får vi se hur det det går med det där
hålet.
Allt kanske går i stå så då får vi ringa Arga Anders och hans gäng.

Vi har röjt på bakgården.
Mycket ris blev det.

Maken gick loss med motorsågen.
Samma motorsåg som jag frågade om vi
hade bensin till varpå Maken svarade:
Nä, men vi har ju el...

Till mitt försvar vill jag säga att jag inte sett
den elektriska motorsågen då jag ställde min fråga.



För övrigt fyllde jag heeeela detta släp själv (som jag släpade ris)
Sen fyllde vi tillsammans två till.

Vi kan väl låtsas att ingen av kvistarna/träden vägde mer än tre kilo
vilket är maxvikten jag förnärvarande får lyfta.

Om jag känner mina ben undrar du?
Nä.
Ryggen är jag dock plågsamt medveten om.

Det var det värt!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilken duktig kicka! Så fint ni får det! kommer och inspekterar i sommar! Kram!

Postat av: Linda

Men kära vännen min...du måste vars rädd om dig...

Peka på kvistarna som ska bäras bort och låt någon annan göra det!!!!

2010-05-20 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback